کد خبر : 1630095 | 23 مرداد 1398 ساعت 19:31 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

جزئیاتی عجیب در مورد مرگ مهاجم آرژانتینی

به نظر می رسد امیلیانو سالا و دیوید ایبوتسون قبل از سقوط هواپیما توسط گاز سمی مونواکسید کربن مسموم شده اند

جزئیاتی عجیب در مورد مرگ مهاجم آرژانتینی

به گزارش "ورذزش سه"، چند ماه قبل خبر تلخ و ناگوار سقوط هواپیمای ایمیلیانو سالا، مهاجم آرژانتینی در مسیر انگلیس منتشر شد و بعد از چند روز بالاخره نیروهای امدادی موفق به یافتن جنازه وی شدند. دلایل و شایعات زیادی در مورد دلایل سقوط این هواپیما در آن مقطع منتشر شده بود و حالا محققان به نتایج جدیدی دست یافته اند.

 

بی بی سی مدعی شد گزارشاتی منتشر شده که نشان دهد پیکر امیلیانو سالا  فوتبالیستی که مدتی قبل در اثر سقوط هواپیما  درگذشت در معرض مقادیر زیاد منوکسید کربن قرار داشت تا شایعات در مورد مرگ او افزایش یابد.

 

1426563

 

کالبدشکافی پیکر امیلیانو سالا بیانگر درصد بالای مونوکسیدکربن در خون وی است و همین موضوع باعث شده محققان به این نتیجه برسند دلایل فوت این دو نفر و سقوط هواپیمای انتشار این گاز خطرناک در فضای هواپیما بوده است. علائم مسمومیت با مونواکسید کربن در خون امیلیانو سالا وجود دارد که باعث خواب آلودگی، سردرگمی، تاری دید، تشنج و در نهایت سکته قلبی می شود.

 

مونوکسیدکربن قاتل خاموش لقب دارد و عامل اصلی گازگرفتگی به شمار می آید. این بدان معناست که احتمالا انتشار منوکسید کربن فراوان و مسمویت خلبان پیش از سقوط باعث مرگ امیلیانو سالا شده باشد.

دیدگاه‌ها