کد خبر : 1630107 | 23 مرداد 1398 ساعت 20:27 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت رونالدو جدی نیست

کرسیتیانو رونالدو، ستاره 34 ساله یوونتوس دچار مصدومیتی جزئی شده است.

مصدومیت رونالدو جدی نیست

 

به گزارش "ورزش سه"، همه ساله مسابقه ای تحت عنوان دیدار خانوادگی یوونتوس در شهر تورین برگزار می شود و کرسیتیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در این دیدار غایب است. باشگاه یوونتوس ساعتی قبل اعلام کرد رونالدو مشکلاتی جزئی در عضله ران چپ داشته و طی چند روز آینده به تنهایی تمرینات خود را پیگیری خواهد کرد.

 

1424427

 

بسیاری از هواداران یوونتوس برای تماشای بازی ستاره پرتغالی بلیت این دیدار را تهیه کرده بودند و حالا با مصدومیت رونالدو، آنها نمی توانند بازیکن محبوب خود را ببینند. مشابه همین اتفاق مدتی قبل نیز رخ داد و رونالدو در دیدار تدارکاتی یوونتوس مقابل تیم منتخب لیگ کره جنوبی نیز غایب بود.

 

فصل جدید سری A با دیدار یوونتوس مقابل پارما در تاریخ 24 آگوست آغاز می شود و بیانکونری امیدوار است رونالدو تا آن مقطع بهبود یافته و بتواند در اولین هفته برای تیمش به میدان برود. یوونتوس در هشت فصل اخیر موفق به کسب عنوان قهرمانی شده و امیدوار به دفاع دوباره از عنوان خود در فصل پیش رو است. این بازی دوستانه هر تابستان بین تیم اول یوونتوس و تیم پریماورا انجام می شود و هواداران به صورت خانوادگی و در فضای مفرح به تماشای این بازی می نشینند.

دیدگاه‌ها