کد خبر : 1630114 | 23 مرداد 1398 ساعت 20:53 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

استانبول یادآور خاطرات شیرین لیورپول است

فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول در مورد اولین فصل حضور خود در ترکیب لیورپول صحبت کرد.

استانبول یادآور خاطرات شیرین لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، فابینیو تابستان سال قبل از موناکو راهی لیورپول شد اما یورگن کلوپ در اوایل گ او را نیمکت نشین و یا حتی سکونشین می کرد و شایعات زیادی در مورد جدایی وی مطرح شده بود. اما در ادامه فابینیو یکی از بازیکنان ثابت لیورپول شده و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان ایفا کرد.

 

فابینیو، هافبک برزیلی لیورپول گفت: "من فکر می کنم استانبول برای هواداران لیورپول از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا آنها فینال فراموش نشدنی سال 2005 را به یاد می آورند. برای ما بازیکنان این یک بازی مهم دیگر است و ما همه تلاش خود را برای پیروزی انجام خواهیم داد. امیدوارم بتوانیم به خاطرات فوق العاده استانبول اضافه کنیم.

 

1426578

 

قهرمانی اروپا برایم باورنکردنی است. من بعضی اوقات فیلم بازی را تماشا می کنم و از اینکه در فصل اول خود موفق به کسب چنین جام مهمی با لیورپول شدم بسیار احساساتی می شوم. وقتی داور سوت پایان را زد می خواستم گریه کنم. من روی زمین زانو زدم ، اما هم تیمی هایم آمدند و مرا بغل کردند.

 

در فوتبال اروپا رونالدوی برزیلی به خاطر دستاوردهایش فوتبالیستی بود که همیشه مورد تحسین قرار می گرفت. همچنین اگرچه هم پست نبودیم، اما من همیشه از تماشای بازی رونالدینیو خصوصا دوران حضورش در بارسلونا لذت می بردم. در آن مقطع همه می خواستند بازی رونالدینیو را تماشا کنند زیرا می دانستند حرکت فوق العاده ای از او سر خواهد زد."

دیدگاه‌ها