کد خبر : 1630124 | 23 مرداد 1398 ساعت 21:51 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

اندی رابرتسون:

لیورپول شایسته حضور در سوپرکاپ بود

اندی رابرتسون، مدافع جوان لیورپول مدعی شد این تیم به دنبال جام های بیشتر است.

لیورپول شایسته حضور در سوپرکاپ بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول این سالها تحت هدایت یورگن کلوپ اگرچه بازی هایی تماشایی ارائه داده، اما تنها موفق به فتح یک جام شده است. مرسی سایدی ها فصل قبل لیگ قهرمانان را از آن خود کردند و امشب می توانند با غلبه بر چلسی در سوپرکاپ باز هم به یک جام دیگر دست یابند؛ همان هدفی که اندی رابرتسون در مورد آن صحبت کرده است.

 

1426588

 

اندی رابرتسون گفت: "ما حالا می خواهیم قهرمان های بیشتری کسب کنیم و نمی خواهیم فقط با کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا متوقف شویم زیرا این تنها جامی بوده که ما به عنوان این گروه از بازیکنان به دست آورده ایم.

 

ما در ادامه جام های بیشتر می خواهیم اما می دانیم که شرایط چقدر دشوار پیش می رود. بازی برابر چلسی فرصت بعدی ما برای کسب قهرمانی است و اگر بتوانیم از آن استفاده کنیم فوق العاده خواهد بود.

 

ما مشتاقانه منتظر بازی امشب هستیم. به نظر من لیورپول شایسته حضور در این مرحله بوده زیرا ما قهرمان لیگ قهرمانان شدیم تا به آنجا برسیم. همانند بازی های ما در لیگ برتر، این مسابقه نیز جدال سختی برابر چلسی خواهد بود. آنها موفق به فتح لیگ اروپا شده و عملکرد خوبی داشتند اما ما امشب فرصت کسب یک جام دیگر را داریم."

دیدگاه‌ها