کد خبر : 1630145 | 24 مرداد 1398 ساعت 02:15 | 67.3K بازدید | 0 دیدگاه

تاج‌گذاری دوباره قرمزها؛

لیورپول 2 (7)- چلسی 2 (6)؛ استانبول، شعبه دوم آنفیلد!

لیورپول موفق شد با برتری در ضربات پنالتی مقابل چلسی، سوپرکاپ اروپا را فتح کند.

لیورپول 2 (7)- چلسی 2 (6)؛ استانبول، شعبه دوم آنفیلد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که ابتدا از چلسی عقب افتاد و در ادامه برتری خود را در مقابل این تیم از دست رفته دید، در نهایت در ضربات پنالتی حریف خود را مغلوب کرد تا استانبول بعد از فینال 2005 دوباره برای مرسی سایدی ها پیام آور شادی شود.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت بازی در دقیقه 9 برای لیورپول ایجاد شد اما ضربه فابینیو از گوشه محوطه در اختیار کپا قرار گرفت.

 

2 دقیقه بعد این پدرو بود که از پشت محوطه لیورپول شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1426616

 

در دقیقه 16 محمد صلاح با ورود به محوطه جریمه شانس خوبی برای گلزنی ایجاد کرد اما ضربه بیرون پای او با عکس العمل خوب کپا همراه شد.

 

در دقیقه 22 چلسی تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما بدشانس بود که ضربه محکم پدرو از گوشه محوطه به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

1426615

 

دقایقی بعد لیورپول صاحب فرصت مناسبی برای گلزنی شد اما ضربه سر سادیو مانه در اختیار کپا قرار گرفت. در دقیقه 32 متئو کواچیچ می توانست زننده گل اول چلسی لقب گیرد اما آدریان با واکنش خوب خود مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

اما در دقیقه 36 چلسی بالاخره به گل رسید. پاس فوق العاده پولیسیچ در محوطه جریمه به اولیویه ژیرو رسید و او با یک ضربه زمینی و دقیق زننده گل اول تیمش لقب گرفت.

 

1426611

 

1426618

 

دقایقی بعد کریستن پولیسیچ با نفوذی دیدنی گل دوم را نیز به ثمر رساند اما این گل به درستی آفساید اعلام شد و نیمه نخست با برتری 0-1 چلسی به پایان رسید.

 

اما لیورپول نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدا به گل تساوی رسید. پاس پشت مدافعان با اثرگذاری مفید فیرمینو همراه بود تا سادیو مانه در دهانه دروازه و در موقعیتی بسیار خوب گل تساوی را به ثمر برساند.

 

1426619

 

1426614

 

لحظاتی بعد لیورپول خیلی سریع فرصت داشت تا گل دوم را نیز به ثمر برساند اما ضربه تماشایی فابینیو با اختلاف کمی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 52 امرسون با نفوذ در محوطه فرصت خوبی برای خلق موقعیت داشت اما تعلل او در ارسال پاس باعث از دست رفتن موقعیت برای ژیرو شد.

 

در ادامه جریان بازی کمی آرام شد و حملات چلسی منجر به ایجاد خطر بزرگی نمی شد. در دقیقه 67 سادیو مانه از زاویه ای بسته اقدام به ضربه زدن کرد که توپ در اختیار کپا قرار گرفت.

 

1426613

 

اما در دقیقه 75 لیورپول بدشانس بود که به گل دوم نرسید. ضربه زمینی محمد صلاح از درون محوطه با مهار زیبای کپا همراه شد و در ریباند ضربه محکم فن دایک با عکس العمل فوق العاده کپا و در ادامه برخورد با دیرک دروازه همراه شد تا نتیجه تساوی در بازی پا برجا بماند.

 

در دقیقه 83 این بار مونت دروازه لیورپول را باز کرد که مجددا آفساید اعلام شد. در دقیقه 83 سادیو مانه در موقعیتی تک به تک می توانست گل دوم لیورپول را به ثمر برساند اما ضربه او عرض دروازه را طی کرد تا در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

اما لیورپول اوقات اضافه را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 94 به گل رسید. پاس به بیرون فیرمینو با ضربه تماشایی سادیو مانه به طاق دروازه همراه شد و لیورپول از چلسی پیش افتاد.

 

1426612

 

در دقیقه 97 آبراهام در موقعیتی تک به تک می توانست گل تساوی چلسی را به ثمر برساند اما آدریان عکس العمل خوبی نشان داد.

 

اما در دقیقه 99 چلسی با خطای آدریان روی آبراهام به پنالتی دست یافت که جورجینیو با یک ضربه آرام و نرم موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

 

1426617

 

در دقیقه 104 چلسی تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه آبراهام روی پاس پدرو در دهانه دروازه با حداقل اختلاف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 112 مونت فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت اما آدریان به زیبایی ضربه او را مهار کرد و لحظاتی بعد شوت پدرو با اختلاف کمی از کنار دروازه لیورپول به بیرون رفت و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

 

ضربات پنالتی:

 

لیورپول: روبرتو فیرمینو- گل

چلسی: جورجینیو- گل

لیورپول: فابینیو- گل

چلسی: راس بارکلی- گل

لیورپول: اوریگی- گل

چلسی: میسون مونت- گل

لیورپول: آرنولد- گل

چلسی: امرسون- گل

لیورپول: محمد صلاح- گل

چلسی: تامی آبراهام- آدریان گرفت

 

 

دیدگاه‌ها