کد خبر : 1630176 | 24 مرداد 1398 ساعت 11:06 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسین عبدالغنی قصد وداع ندارد

شاگرد برانکو در ACL رکورددار شد

بهره بردن از کاپیتان پابه سن گذاشته و سرشناس سعودی در ترکیب الاهلی مقابل الهلال در یک هشتم نهایی ACL2019 باعث شد تا رکورد جالب دیگری برای این بازیکن به ثبت برسد.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور این را می کرد حسین عبدالغنی با رسیدن به سن 42 سالگی همچنان یکی از مهره های اصلی فوتبال باشگاهی در عربستان باشد. تنها بازمانده از نسل طلایی دهه 90 فوتبال قاره کهن که بعد از سال ها درخشش در النصر حالا با پیراهن الاهلی نیز جایگاهی ثابت در ترکیب اصلی دارد.


برانکو ایوانکوویچ در دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال در دربی بزرگ سعودی ها از حسین عبدالغنی در ترکیب اصلی بهره برد تا این ستاره سرشناس با ثبت یک رکورد جالب دیگر در فوتبال باشگاهی آسیا روبرو شود. توئیتر رسمی لیگ قهرمانان با انتشار تصویری از این بازیکن با اشاره به 42 سالگی عبدالغنی مدعی شد او به مسن ترین بازیکنی تبدیل شد که در این مرحله گام به میدان گذاشته است.


در خصوص عبدالغنی رسانه های سعودی مدعی شدند که او تصمیمی برای وداع ندارد و همچنان با آمادگی بالا در صدد ادامه دوران فوتبال حرفه ای خود است، بازیکنی که اگر همین روند را ادامه بدهد می تواند تا یکی دو سال دیگر هم در سطح اول باشگاهی به میدان برود.

 

1426660

دیدگاه‌ها