کد خبر : 1630181 | 24 مرداد 1398 ساعت 11:25 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

تبعات شکست تلخ فینال غرب آسیا

کاتانچ از تیم ملی عراق اخراج می شود؟

سرمربی اسلوونیایی در ادامه ناکامی های خود با عراق این بار در خانه فینال قهرمانی غرب آسیا را به بحرین واگذار کرد تا در آستانه برکناری قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، بیش از 30 هزار تماشاگر مشتاق برای تماشای قهرمانی تیم ملی عراق در رقابت های غرب آسیا به ورزشگاه تازه تاسیس کربلا آمده بودند غافل از این که شیرهای بین النهرین مقابل حریف خود زمین گیر میشوند و در نهایت با یک گل به بحرین می بازند.


بعد از این شوک تلخ که باعث شد تا اشک از چشمان بسیاری از طرفداران حاضر در ورزشگاه سرازیر شود موج انتقادات از سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی و نه چندان محبوب عراق به اوج خود رسید تا جایی که هجمه ای گسترده در راه برکناری این مربی و به خدمت گرفتن فردی سرشناس تر و موفق تر فضای فوتبال عراق را در برگرفت.


در شرایطی که در روزهای ابتدایی مقاومت های زیادی از سوی روسای فدراسیون فوتبال عراق در مقابل این هجمه صورت گرفت اما با افزایش انتقادات و خواسته جمعی اهالی فوتبال و طرفداران، دیروز رئیس فدراسیون عراق مدعی شد کمیته فنی تیم های ملی این کشور در حال بررسی شرایط در راه ایجاد تغییرات احتمالی روی نیمکت رهبری عراق است.


عبدالخالق مسعود پیرامون این موضوع مدعی شد بررسی فنی روند عملکرد تیم ملی با سرکو کاتانچ در دستور کار قرار دارد و اگر احساس شود تیم به تغییرات فنی نیاز دارد قطعا در راه قطع همکاری با مربی اسلوونیایی و به خدمت گرفتن مربی جدید در آستانه ورود به مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شود.


تیم ملی عراق جدی ترین رقیب ایران در مرحله گروهی و مقدماتی جام جهانی 2022 قطر محسوب می شود که اخبار و حواشی پیرامون اردوی این تیم می تواند جالب توجه باشد.

 

1426665

 

دیدگاه‌ها