کد خبر : 1630188 | 24 مرداد 1398 ساعت 00:59 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

بحرین قهرمان غرب آسیا شد

تیم ملی بحرین با برتری مقابل عراق موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا شد.

بحرین قهرمان غرب آسیا شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال مسابقات فوتبال قهرمانی غرب آسیا از ساعت ۲۲ چهارشنبه شب در استادیوم تازه تاسیس کربلا برگزار شد که تیم‌های ملی عراق و بحرین بعد از صدرنشینی در گروه‌های A و B به مصاف هم رفتند تا قهرمان این بازی‌ها را مشخص کنند.

 

شاگردان سرکو کاتانچ که در دور اول سه پیروزی مقابل فلسطین، یمن و لبنان داشتند، برابر سوریه به تساوی رسیدند و در رده اول گروه A قرار گرفتند، در حالی در حضور حدود ۳۰ هزار تماشاگر استادیوم کربلا میزبان بحرین بودند که این تیم در دور گروهی با دو پیروزی مقابل اردن و کویت و یک تساوی برابر عربستان، صدرنشین شد.

 

در حالی که بازی فینال قهرمانی غرب آسیا بیشتر فیزیکی و درگیرانه دنبال می‌شد و با تساوی بدون گل در نیمه اول رو به پایان بود، دروازه میزبان این رقابت‌ها در دقیقه ۳۹ توسط عیسی علی موسی باز شد تا تیم ملی بحرین با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

 

1426675

 

در نیمه دوم تلاش ملی پوشان عراقی برای زدن گل تساوی و کسب قهرمانی در خاک خود ثمری نداشت تا در نهایت تیم ملی بحرین با برتری برابر شاگردان کاتانچ برای نخستین بار به‌عنوان قهرمانی غرب آسیا برسد.

 

تیم ملی ایران که با چهار عنوان قهرمانی پُرافتخارترین تیم مسابقات قهرمانی غرب آسیا است، امسال نیز برای دومین دوره متوالی در این بازی‌ها حضور نداشت.

 

گفتنی است، تیم‌های ملی عراق و بحرین به همراه هنگ کنگ و کامبوج، چهار حریف تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ هستند.

 

دیدگاه‌ها