کد خبر : 1630205 | 24 مرداد 1398 ساعت 13:24 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

گری نویل:

یونایتد زودتر از لیورپول قهرمان لیگ برتر می‌شود!

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد معتقد است روزهای خوب این تیم به زودی فرا می رسد.

یونایتد زودتر از لیورپول قهرمان لیگ برتر می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در تاریخ رقابت های لیگ برتر هنوز موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده و امسال آنها امیدوارند با یورگن کلوپ به این روند پایان دهند. اما گری نویل که مشخصا با پیروزی پرگل یونایتد برابر چلسی نسبت به آینده این تیم امیدوار شده، معتقد است یونایتد زودتر از لیورپول قهرمان لیگ برتر می‌شود.

 

گری نویل گفت: "من می توانم به شما مثل روز روشن تضمین دهم که منچستر یونایتد دوباره قهرمان لیگ برتر خواهد شد و به نظر من، آنها احتمالا قبل از لیورپول به این موفقیت دست خواهند یافت، این هرگز بی احترامی به لیورپول نیست.

 

1425766

 

پیشرفت دیگر تیم های لیگ برتر؟ این موضوع حقیقتا من را نگران نمی کند زیرا می توان با اندکی درآمدزایی در استادیوم، تصمیمات مناسب در هیئت مدیره و جذب بازیکنان خوب، شرایط را به سود یونایتد اصلاح کرد.

 

من معتقدم لیورپول، سیتی و تاتنهام، همه این باشگاه ها در طول 25 یا 30 سال گذشته گاه و بیگاه سیاست های ضعیفی در جذب بازیکن داشته اند و حالا یونایتد دارد این شرایط را پشت سر می گذارد. اما سرانجام آنها یک مدیر خوب استخدام کرده و شرایط جذب بازیکن را بهبود می بخشند و در این شرایط دوباره می توانند قهرمان لیگ برتر شوند.

دیدگاه‌ها