کد خبر : 1630230 | 24 مرداد 1398 ساعت 16:02 | 83.2K بازدید | 0 دیدگاه

استویچکوف بر ضد ستاره برزیلی

هشدار اسطوره بارسا به بارتومئو؛ نیمار را جذب نکن

هریستو استویچکوف ستاره بلغاری سابق بارسلونا تحت هیچ شرایطی تمایلی برای جذب نیمار ندارد.

هشدار اسطوره بارسا به بارتومئو؛ نیمار را جذب نکن

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از چند روز پیش به طور جدی پیگیر جذب نیمار از پی اس جی شده و دو روز پیش نشستی با نماینده های این باشگاه نیز داشت. اولین دور مذاکرات بی نتیجه ماند اما در بارسلونا امیدوارند که بالاخره بتوانند مجوز جدایی ستاره برزیلی را بگیرند؛ به خصوص اینکه لیونل مسی بی تاب بازگشت نیمار است.

 

 

1426697

 

 

هریستو استویچکوف اسطوره بلغاری بارسا در مورد انتقال نیمار گفت:« بارسلونا نیازی به نیمار ندارد. او مثل یک بمب در رختکن است. نیمار جایی هم در ترکیب بارسا ندارد. همین حالا دمبله، گریزمان، مسی و سوارز در فاز حمله هستند. نیمار کجا می خواهد بازی کند؟ اگر به من باشد، او را جذب نخواهم کرد و به باشگاه می گویم که از این کار صرفنظر کند. او از هر لحاظ به باشگاه فشار وارد خواهد کرد.»

 

استویچکوف ادامه داد:« البته می دانم که گروهی از بازیکنان دوست دارند نیمار به بارسا برگردد و از این حیث بارتومئو(رئیس) را تحت فشار گذاشته اند ولی بارسا یک یورو هم برای انتقال او پول ندارد و به معاوضه بازیکن فکر می کند. صحبت از کوتینیو و راکیتیچ است و معتقدم این یک نوع بی احترامی به آنهاست. راکیتیچ یک هافبک پرتلاش و متواضع است و همیشه از منافع بارسا دفاع کرده است. برای جذب کوتینیو هم پول زیادی هزینه شده و هرچند او نتوانسته توانایی های واقعی اش را نشان بدهد ولی یک بازیکن باکیفیت است. امیدوارم هر دو در بارسا بمانند و به خاطر نیمار جدا نشوند.»

 

 

1426192

 

دیدگاه‌ها