کد خبر : 1630232 | 24 مرداد 1398 ساعت 16:22 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیات مدیره کنونی مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوند

با توجه به داغ شدن بحث استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی پرسپولیس، شایعات زیادی درباره گزینه جانشینی وی شدت گرفته است.

هیات مدیره کنونی مدیرعامل پرسپولیس نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، ایرج عرب در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر بار دیگر در معرض شایعه پایان کار در پرسپولیس قرار گرفته و در این زمینه گفته می‌شود او این خواسته را به وزارت ورزش داده و با پاسخ منفی آنها تا این لحظه مواجه شده است.

 

برخی اختلاف سلیقه‌ها و در کنار آن ناهماهنگی شکل گرفته در بین اعضای هیات مدیره که مسلما ادامه این روند می‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند، مساله‌ای بوده که با درخواست ایرج عرب از مسعود سلطانی‌فر برای قبول استعفایش مطرح شده است.


گفته می‌شود برخلاف دفعات قبلی اما اینبار وزارت ورزش به شکل صریح نسبت به رد استعفای مدیرعامل کنونی پرسپولیس واکنش نشان نداده است و به او اعلام کرده در حال حاضر به کار ادامه دهد و به زودی در این خصوص بحث و نظرش را اعلام خواهد کرد.


از جمله مسائلی که نارضایتی عرب را در پی داشته، موضوع دخالت یکی از اعضای هیات مدیره در بحث چینش نفرات کنونی است که حتی خواستار پایان کار محسن خلیلی از سمت مدیریت تیم شده بود. مساله‌ای که بحث بزرگی در جلسه هیات مدیره شکل داد و مدیرعامل کنونی از او خواست تا در شرایط کنونی بیشتر به بحث وظایف محوله خود در بخش اقتصادی پرداخته و از دخالت در بخش چارت خودداری کند.


با این حال اختلاف عمیق میان اعضای هیات مدیره باعث شده تا عرب نزدیک‌ترین حالت ممکن به درب خروجی باشگاه و صندلی مدیرعاملی را برای خود متصور باشد. نکته حائز اهمیت اما گزینه جانشینی ایرج عرب در سمت مدیرعاملی این باشگاه است. در حالی که گفته می‌شد که احتمالا یکی از اعضای هیات مدیره کنونی در صورت جدایی عرب به سمت مدیرعاملی پرسپولیس خواهد رسید اما شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا وزارت در صورت اتخاذ این تصمیم، فرد دیگری را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه منصوب خواهد کرد.


باید دید در فاصله یک هفته مانده به شروع فصل جدید و در حالی که باشگاه التهابات بزرگی را خصوصا از حیث مالی پیش رو خواهد داشت، چه تصمیمی درباره بخش مدیریتی از سوی وزارت اتخاذ خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها