کد خبر : 1630242 | 24 مرداد 1398 ساعت 18:17 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

اشتفان افنبرگ:

بایرن برای قهرمانی به مانژوکیچ نیاز دارد نه کوتینیو

ستاره سابق بایرن مونیخ اعتقاد دارد که کوتینیو در این شرایط به کار بایرن نخواهد آمد.

بایرن برای قهرمانی به مانژوکیچ نیاز دارد نه کوتینیو

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که پس از مصدومیت لروی سانه از جذب او قطع امید کرد، در نهایت ایوان پریشیچ را به جای او به خدمت گرفت. بایرنی ها البته همچنان به دنبال تقویت خود هستند و قصد دارند فیلیپه کوتینیو را به خدمت بگیرند؛ هرچند اخباری مبنی بر تمایل باشگاه مونیخی برای بازگرداندن ماریو مانژوکیچ نیز شنیده می شود. مانژوکیچ بین سال های 2012 تا 2014 در 88 بازی توانست 48 گل برای بایرن به ثمر برساند و سپس راهی اتلتیکو و یوونتوس شد.

 

 

1426711

 

 

اشتفان افنبرگ اما جذب مانژوکیچ را منطقی تر از کوتینیو می داند. او به تی آنلاین گفت:« کوتینیو هیچ شناختی نسبت به بوندسلیگا و نیز نیکو کوواچ(سرمربی بایرن) ندارد. او آلمانی هم بلد نیست و هرچند برای باشگاهی بزرگ مثل بارسا بازی می کند ولی بازیکنی نیست که پیوسته در ترکیب این تیم باشد.

کوتینیو در 38 بازی فصل گذشته بارسا در لالیگا فقط در هشت بازی 90 دقیقه کامل در زمین بود و 5 گل زد و دو پاس گل داد. او باکیفیت است ولی جذب او برای بایرن ریسکی خواهد بود. بایرن به بازیکنی نیاز دارد که فورا خودش را با تیم وفق دهد نه اینکه به زمان نیاز داشته باشد. از این حیث مانژوکیچ گزینه ای کاملا بهتر نسبت به کوتینیو است.»

 

 

1407618

 

 

افنبرگ ادامه داد:« مانژوکیچ پس از پریشیچ، می تواند یک انتقال بزرگ دیگر برای بایرن باشد و کمک کند تیم به روزهای خوبش بر گردد. با او شانس بیشتری برای قهرمانی در اروپا خواهیم داشت. ماریو هنوز باانگیزه است و می تواند بسیار به بایرن کمک کند. ماریو به ندرت مصدوم می شود و قدرت ذهنی بالایی دارد. از این حیث واقعا او را دوست دارم و همیشه من را تحت تاثیر قرار می دهد.»

 

دیدگاه‌ها