کد خبر : 1630264 | 24 مرداد 1398 ساعت 21:00 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

لزلی کینگ:

موفقیت پوچتنیو در تاتنهام را نباید با جام سنجید

لزلی کینگ، کاپیتان سابق تاتنهام و یکی از اسطوره‌های فوتبال انگلیس می‌گوید مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام موفق بوده و موفقیت تاتنهام را نباید با تعداد جامهای قهرمانی سنجید.

موفقیت پوچتنیو در تاتنهام را نباید با جام سنجید

به گزارش "ورزش سه"، لزلی کینگ، کاپیتان سابق تاتنهام و یکی از اسطوره‌های فوتبال انگلیس می‌گوید برای ارزیابی عملکرد مائوریسیو پوچتینو در تاتنهام نباید صرفا به جامهای قهرمانی بسنده کرد چرا که پارامترهای متعدد دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد این باشگاه در دوران پوچتینو در مسیر درست حرکت می‌کند.

 

1424583

 

تاتنهام در دوران هدایت مائوریسیو پوچتینو به یکی از چهار تیم اول لیگ برتر جزیره تبدیل شده و فصل گذشته حتی توانست به فینال چمپیونزلیگ راه یابد. سرمربی آرژانتینی با اینکه از سوی بسیاری از صاحب‌نظران تحسین می‌شود ولی تا کنون در دستیابی به جامهای قهرمانی ناکام بوده است.

 

تاتنهام ازسال 2008 تا کنون از دست‌یابی به جامهای قهرمانی ناتوان بوده ولی کاپیتان و اسطوره سابق این تیم لزلی کینگ می‌گوید اسپرز این روزها با پوچتینو تیم موفقی است.

 

کینگ در پاسخ به این سوال که آیا اگر پوچتینو یک فصل دیگر هم نتواند جامی بدست بیاورد ناکام بوده است گفت:" نه، مهم فقط این است که تیم پیشرفت کند. ما همه جام می‌خواهیم. هر تیمی جام می‌خواهد. ولی جام قهرمانی را راحت به کسی هدیه نمی‌دهند".

 

کینگ در ادامه گفت:" تاتنهام امسال هم سعی خواهد کرد در همه جبهه‌ها برای موفقیت و فتح جام تلاش کند ولی هیچ جامی را به رایگان به کسی نمی‌دهند. فتح جام قهرمانی بسیار دشوار است و برای هیچکس تضمین شده نیست".

 

 

دیدگاه‌ها