کد خبر : 1630267 | 24 مرداد 1398 ساعت 21:03 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

توقف صدرنشین لیگ برتر فوتسال به سود حریفان

شاگردان حمید بی‌غم برابر شهروند ساری متوقف شدند تا فاصله تیم‌های رده دوم و سوم جدول با آنها به ۲ امتیاز برسد.

توقف صدرنشین لیگ برتر فوتسال به سود حریفان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ امروز با انجام سه بازی همزمان آغاز شد که تنها تیم شاهین کرمانشاه توانست به برتری دست پیدا کند و تیم‌های گیتی‌پسند و شهروند ساری و همچنین ملی‌حفاری اهواز و هایپرشهر شاهین‌شهر متوقف شدند.

 

تیم گیتی‌پسند که عصر امروز در سالن پیروزی اصفهان میزبان شهروند ساری رده دهمی بود، در دیداری نزدیک به تساوی ۴ بر ۴ رسید تا با این نتیجه ۱۵ امتیازی شود و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم‌های سن‌ایچ ساوه و محمدسیما قم که ۱۳ امتیازی هستند، صدرنشین لیگ برتر فوتسال بماند.

 

محمد رضا سنگ‌سفیدی، پیمان حفیظی، مرتضی عزتی و محمد کشاورز گلزنان گیتی‌پسند بودند و گل‌های شهروند ساری را علی اسعدی، مراد ناظری، طاها مرتضوی و حمیدرضا ره‌انجام به ثمر رساندند.

 

در دیگر مسابقه امروز لیگ برتر فوتسال، تیم‌های ملی‌حفاری اهواز و هایپرشهر شاهین‌شهر با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل هم متوقف شدند تا به ترتیب ۱۱ و ۷ امتیازی شوند و به ترتیب در رتبه‌های پنجم و دوازدهم جدول قرار بگیرند.

 

محمد علیاری و شهاب طالبی برای ملی‌حفاری اهواز و ابراهیم حسینی و حسین قپانچی نیز برای هایپرشهر شاهین‌شهر گلزنی کردند.

 

در آخرین مسابقه روز نخست لیگ برتر فوتسال نیز تیم شاهین کرمانشاه با نتیجه ۶ بر یک برابر اهورا بهبهان به پیروزی دست یافت تا ۱۰ امتیازی شود و با تفاضل گل کمتر نسبت به مس سونگون، در رده هفتم جدول قرار بگیرند.

 

کوروس محمدی(۳ بار)، رامین باباجانی(۲ بار) و وحید ندری بازیکنان گلزن تیم شاهین کرمانشاه بودند و رضا شایان‌پور نیز تک گل تیم اهورا بهبهان را به ثمر رساند.

 

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان روز نخست هفته هشتم به صورت زیر است:

 

1426733

 

دیدگاه‌ها