کد خبر : 1630292 | 25 مرداد 1398 ساعت 01:46 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

یاران حسینی در یک قدمی لیگ اروپا

ترابزون اسپور در حضور ملی پوش ایرانی خود مقابل اسپارتا پراگ چک به پیروزی رسید.

یاران حسینی در یک قدمی لیگ اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات دور برگشت مرحله سوم پلی‌آف لیگ اروپا، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را مثل بازی رفت در قلب خط دفاعی داشت، از ساعت ۲۲ پنج‌شنبه در ورزشگاه سنول گونش مقابل تیم اسپارتا پراگ چک قرار گرفت.

 

یاران حسینی که از حمایت هواداران خود بهره می‌بردند، در دقیقه ۱۱ روی ارسال خوزه سوسا از جناح راست زمین و ضربه سر الکساندر سورلاس دروازه اسپارتا پراگ را باز کرد.

 

اسپارتا پراگ که بازی را از دست رفته می‌دید، بعد از حملات پی در پی و ناکامی مقابل خط دفاعی مستحکم ترابزون اسپور، در دقیقه ۷۸ روی شوت فنی و تماشایی آدام هلوزک از پشت محوطه به گل تساوی رسید.

 

ترابزون اسپور که به دلیل تساوی ۲ بر ۲ در بازی رفت مقابل اسپارتا پراگ، با احتساب تساوی یک بر یک خانگی در مسابقه برگشت و به دلیل گل زده بیشتر در زمین حریف به مرحله بعد صعود می‌کرد، در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده یک پنالتی هدر داد ولی بلافاصله پس از آن توسط فیلیپ نوواک گل دوم را زد تا با برتری ۴ بر ۳ در مجموع دو بازی راهی مرحله چهارم و نهایی پلی‌آف لیگ اروپا شود و احتمالا باید با آ. ا. ک آتن یونان دیدار کند.

 

سید مجید حسینی، ستاره ایرانی ترابزون اسپور که در مسابقه رفت برابر اسپارتا پراگ ۹۰ دقیقه بازی کرده بود، در دیدار برگشت هم به طور کامل در ترکیب تیم ترکیه‌ای حضور داشت.

دیدگاه‌ها