کد خبر : 1630303 | 25 مرداد 1398 ساعت 09:40 | 61.2K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا برای نیمار، ویدال را هم پیشنهاد داد

نشریه فرانسوی لو پاریزین می‌گوید بارسلونا در مذاکرات خود با PSG برای جذب نیمار، آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی خود را هم به تیم فرانسوی پیشنهاد داده بوده.

بارسا برای نیمار، ویدال را هم پیشنهاد داد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی لو پاریزین مدعی شد در جریان مذاکرات اخیر دو باشگاه بارسلونا و PSG در شهر پاریس درباره انتقال نیمار به بارسا، مذاکراتی که بر اساس اخبار اعلام شده فعلا متوقف شده است مدیران بارسا علاوه بر بازیکنانی که پیش از این به نامهایشان اشاره شده بود آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی خود را هم به عنوان بخشی از معامله با باشگاه فرانسوی در ازای نیمار پیشنهاد داده‌اند. جالب اینجا است که نام ویدال در فهرست بازی امروز بارسا مقابل بیلبائو به چشم نمی‌خورد.

 

1426776

 

نشریه فرانسوی می‌گوید در دیدار پنج شنبه مدیران دو تیم علاوه بر کوتینیو، نام آرتورو ویدال هم از سوی هیات بارسلونا مطرح شده و این دو بازیکن به PSG پیشنهاد داده شده‌اند. این خبر در روزی اعلام شد که ارنستو والورده فهرست تیم خود برای اولین دیدار فصل لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو را اعلام کرد و در آن از نام ویدال خبری نبود.

 

پاریزین می‌گوید با اینکه PSG علاوه بر دریافت بازیکن از بارسا خواهان پرداخت 100 میلیون یورو از این تیم است ولی مدیران بارسا کوچکترین تمایلی به پرداخت نقدی نداشته و می‌خواهند انتقال نیمار تنها با جابجایی بازیکن انجام شود و به همین خاطر است که کوتینیو و ویدال را پیشنهاد کرده‌اند. اما PSG تا این لحظه از این پیشنهاد استقبال نکرده و به آن پیشنهاد منفی داده است.

 

دیدگاه‌ها