کد خبر : 1630307 | 25 مرداد 1398 ساعت 10:30 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت ناواس برای پوشیدن پیراهن شماره یک رئال

با جدایی آندری لونین از رئال مادرید و پیوستن او به رئال وایادولید، کیلور ناواس آماده است تا از حاشیه بیرون آمده و جایگاه خود را به عنوان سنگربان اول رئال بدست آورد.

فرصت ناواس برای پوشیدن پیراهن شماره یک رئال

به گزارش "ورزش سه"، تا چندی پیش به نظر می‌رسد کیلور ناواس، دروازه‌بان ملی‌پوش کاستاریکایی رئال مادرید دیگر در این تیم جایگاهی ندارد. فصل گذشته برای ناواس فصل بسیار بدی بود و او پشت سر تیبو کورتوا تنها در بازی‌هایی معدود به عنوان سنگربان دوم وارد زمین شد. فصل بد گذشته برای ناواس تا جایی پیش رفت که زین‌الدین زیدان به او رسما گفت که کورتوا دروازه‌بان اول او خواهد بود و از آن لحظه بود که ناواس به صورت جدی به فکر ترک رئال افتاد.

 

1426782

 

اما ناواس حالا بار دیگر به روزهای خوب خود بازگشته و با وجود نتایج ضعیف رئال در پیش‌فصل تابستانه، او خود را به عنوان دروازه‌بانی مطمئن نشان داده است.

 

ناواس در ماه‌های گذشته پیشنهادهای زیادی برای ترک رئال مادرید دریافت کرد و با وجود ابراز تمایل اندرلخت، بنفیکا، رم، گالاتاسارای و پورتو در نهایت در رئال مادرید ماند و البته گفته می‌شود یکی از دلایل او برای ترک نکردن رئال دستمزد پایینی بوده که این باشگاه‌ها به او پیشنهاد داده‌اند.

 

یکی از مهمترین نقاط مثبت ناواس در ترکیب رئال رابطه نزدیک او با سرخیو راموس کاپیتان تیم است. راموس به ناواس اعتماد دارد و می‌خواهد او در پشت سرش از دروازه رئال محافظت کند چرا که معتقد است با حضور ناواس در دروازه احساس امنیت بیشتری می‌کند.

 

1426783

 

شکی نیست که حالا با جدایی لونین ناواس بعد از مدتها دوباره این فرصت را پیدا کرده که خود را به عنوان سنگربان اول رئال مطرح کند و او بدون شک از این فرصت نهایت استفاده را خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها