کد خبر : 1630311 | 25 مرداد 1398 ساعت 11:50 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش به توهین‌های نژادپرستانه به ستاره چلسی

مارکوس راشفورد با ارسال پیامی برای آبراهام، ستاره چلسی که به خاطر از دست دادن پنالتی در سوپرجام اروپا با توهین‌های نژادپرستانه مواجه شده بود از او حمایت کرد.

واکنش به توهین‌های نژادپرستانه به ستاره چلسی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و چلسی در سوپرجام اروپا در شهر استانبول بعد از 120 دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رسیدند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. لیورپول هر پنج پنالتی خود را گل کرد اما پنالتی آبراهام، ستاره چلسی توسط آدریان سنگربان لیورپول دفع شد تا لیورپولی‌ها جام قهرمانی سوپرجام اروپا را بالای سر ببرند.

 

1426789

 

بعد از آن بود که آبراهام در شبکه‌های اجتماعی با هزاران پست توهین‌آمیز روبرو شد که او را به دلیل از دست دادن پنالتی هدف زشت‌ترین توهین‌های نژادپرستانه قرار داده بودند. حتی باشگاه چلسی وارد ماجرا شده و این توهین‌های نژادپرستانه علیه آبراهام را به شدت محکوم کرد. یکی از سخنگویان باشگاه گفت "ما از پست‌های نفرت‌برانگیزی که در شبکه‌های اجتماعی علیه آبراهام منتشر شده اعلام انزجار می‌کنیم".

 

اما مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد که خودش در گذشته هدف توهینهای نژادپرستانه قرار گرفته و از مخالفین شدید نژادپرستی است هم با انتشار توییتی به حمایت از آبراهام پرداخت و نوشت:" سرت را بالا بگیر آبراهام. همه ما پنالتی از دست داده‌ایم. فوتبال همین است. ما باید از درخشش استعدادهای جوان انگلیسی شاد باشیم نه این....".

 

1426790

 

 

دیدگاه‌ها