کد خبر : 1630317 | 25 مرداد 1398 ساعت 12:30 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

برادر پوگبا: پل منتظر اقدام رئال مادرید است

برادر پل پوگبا می‌گوید او منتظر اقدام رئال مادرید است ولی به رفتار حرفه‌ای در یونایتد ادامه خواهد داد و مثل نیمار برای خروج از این باشگاه کارهای غیرحرفه‌ای نخواهد کرد.

برادر پوگبا: پل منتظر اقدام رئال مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد می‌گوید برادرش منتظر رئال مادرید است تا برای جذب او پیشنهادی رسمی به یونایتد ارائه دهد. برادر پوگبا می‌گوید تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی اسپانیا در روز 2 سپتامبر ممکن است هر اتفاقی بیفتد.

 

با اینحال ماتیس پوگبا می‌گوید برادرش تا زمانی که بازیکن منچستریونایتد است حرفه‌ای خواهد ماند و مثل نیمار که برای خروج از پاری سن ژمرن دست به کارهای غیر حرفه‌ای زده رفتار نخواهد کرد.

 

1426538

 

برادر پوگبا می‌گوید فلورنتینو پرز در فرصت باقیمانده می‌تواند برای جذب برادرش که یکی از هدفهای اصلی رئال در فصل نقل و انتقالات بوده اقدام کند و موفق شود. ماتیس پوگبا می‌گوید برادرش مصمم است که قهرمانی در چمپیونزلیگ را تجربه کند و به همین خاطر تا این حد مایل به پیوستن به رئال است.

 

ماتیس پوگبا در گفتگو با ال‌چیرینگیتو گفت:" زیدان یکی از بزرگترین مربیان دنیا است و من معتقدم اگر باشگاه آنچه او می‌خواهد را در اختیارش بگذارد رئال هیچ مشکلی نخواهد داشت. ولی اگر خواسته‌های او در اختیارش گذاشته نشود زیدان کار سختی در پیش خواهد داشت چرا که تا همین حالا هم کمی دیر شده و زیدان نمی‌خواست این ماجرا اینقدر طولانی شود".

 

برادر پل پوگبا در ادامه گفت:" جای برادر من در رئال خالی است. به نظر من زیدان به یک هافبک دیگر نیاز دارد. شکی نیست که فلورنتینو پرز می‌تواند پل را از یونایتد به رئال منتقل کند. در زندگی هیچ چیز غیرممکن نیست. من نمی‌گویم پل 200 میلیون یورو می‌ارزد ولی فوتبال امروز دنیا اینطوری است. یونایتد قیمت زیادی طلب خواهد کرد ولی نه 200 میلیون یورو".

 

دیدگاه‌ها