کد خبر : 1630354 | 25 مرداد 1398 ساعت 16:05 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

کافا؛ دو جایزه ویژه برای تیم ایران

تورنمنت کافا در شهر دوشنبه تاجیکستان با قهرمانی ایران پایان یافت.

کافا؛ دو جایزه ویژه برای تیم ایران 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان ایران علاوه بر قهرمانی در این بازی ها عنوان بازی جوانمردانه و بهترین بازیکن بازی ها را از آن خود کرد. جایزه ارزشمند ترین بازیکن به آریا حسین نیکپور دروازه بان ایران رسید و کاپیتان تیم ملی جوانان هم جایزه ویژه بازی جوانمردانه را از آن خود کرد. 

 

تیم ملی جوانان در 4 دیداری که در تورنمنت کافا انجام داد صاحب سه پیروزی و یک تساوی شد. به همراه 9 گل زده در کنار یک گل خورده. تیم ملی جوانان در بازی پایانی در برابر تیم میزبان در حالی به تساوی یک بر یک دست یافت که تیم میزبان از سوی هزاران تماشاگر خودی حمایت می شد. تیم ملی جوانان ایران به این دلیل جایزه بازی جوانمردانه را از آن خود کرد که در 4 بازی انجام داده کمترین اخطار را دریافت کرد و در جریان بازی ها دیده نشد بازیکنان تیم ملی جوانان به تصمیم داوری معترض شوند. 

 

تیم ملی جوانان برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا در تهران با حضور تیم های امارات، نپال و قرقیزستان آماده می شود. 


سیروس پورموسوی در پایان این تورنمنت به خبرنگار ما گفت: «این قهرمانی را به مربیان تقدیم می کنم که در باشگاه ها و با کمترین دستمزد در حال کار کردن هستند و با این بازیکنان کار می کنند. قهرمانی ما در این تورنمنت حاصل تلاش آنها نیز هست. باشگاه ها با ما تعامل خوبی داشتند و من امیدوارم این همکاری و تعامل دوستانه تا آبان ماه که زمان برگزاری بازی های مقدماتی جام ملت ها در تهران خواهد بود، ادامه داشته باشد. جا دارد از دکتر صابری سفیر ایران در تاجیکستان هم تشکر وِیژه ای داشته باشم. از روز اول بازی ها اعضای سفارت بر سر بازی های ما حاضر می شدند و حامی تیم بودند. هم چنین سفیر در میهمانی بازیکنان تیم جوانان را به حضور پذیرفت و به آنها روحیه داد.»

 

1426847

تیم ملی جوانان قهرمان تورنمنت کافا شد.

 

1426849

ازبکستان بر سکوی سوم  ایستاد.

 

1426850

تاجیکستان عنوان دومی بازی ها را از آن خود کرد.

 

1426848

تقدیر از تیم داوری بازی نهایی تورنمنت کافا بین ایران و تاجیکستان

 

1426846

عنوان بهترین گل زن تورنمنت کافا به بازیکن تیم تاجیکستان رسید.

 

1426852

جایزه ارزشمندترین بازیکن تورنمنت کافا برای دروازه بان تیم ملی جوانان

 

1426853

جایزه ویژه بازی جوانمردانه به کاپیتان تیم ملی جوانان رسید.

 

1426854

جدول نهایی تورنمنت کافا

دیدگاه‌ها