کد خبر : 1630362 | 25 مرداد 1398 ساعت 16:31 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد لهستانی برای موسوی؛ ارومیه رضایت نمی‌دهد!

مانع بزرگ برای لژیونر شدن ستاره والیبال

بازیکن باتجربه تیم ملی والیبال با پیشنهادی از پلاس لیگا مواجه شده، اما شهرداری ارومیه حاضر نیست رضایت‌نامه‌اش را صادر کند.

مانع بزرگ برای لژیونر شدن ستاره والیبال

به گزارش "ورزش‌سه"، سیدمحمد موسوی که چند روز دیگر تولد 32 سالگی خود را جشن می‌گیرد، با یک پیشنهاد جدی از لیگ والیبال لهستان مواجه شده؛ اما او به خاطر قراردادی که با شهرداری ارومیه امضا کرده، فعلا نمی تواند به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهد. 


سرعتی زن تیم ملی والیبال که با وجود سال‌ها بازی کردن در بالاترین سطح و حضور دائمی در تیم ملی ایران تاکنون در تیم‌های خارجی عضویت نداشته، بعد از نمایش خوب در لیگ ملت‌های 2019 پبشنهاد جدی‌ای از یکی از تیم‌های لهستانی دریافت کرده است. 


موسوی که پیش از شروع بازی‌های تیم ملی در لیگ ملت‌ها با شهرداری ارومیه قرارداد امضا کرده بود تا در لیگ سال 98 در ترکیب این تیم به میدان برود، حالا وسوسه شده تا برای اولین بار در این سن‌وسال لژیونر شود. در سال‌های اخیر هم این بازیکن باتجربه تیم ملی از لیگ‌های خارجی پیشنهاداتی داشت، اما به خاطر مبلغ نه چندان چشمگیر پیشنهادها را رد می‌کرد. موسوی تصمیم گرفته حتی برای یک بار هم که شده در یکی از لیگ های سطح بالای جهان به میدان برود، اما گویا با مخالفت باشگاه شهرداری ارومیه مواجه است. 


پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه ماجرا را برای خبرنگار "ورزش سه" توضیح داد و گفت: «هنوز به صورت رسمی و کتبی درخواستی نه از باشگاه لهستانی و نه از سوی موسوی به دست ما نرسیده است. با این حال خود این بازیکن چند روز قبل در تماس تلفنی به من اعلام کرد که چنین پیشنهادی دارد و من هم اعلام کردم که ما صددرصد مخالف هستیم. موسوی بازیکن ماست و روی او حساب باز کردیم. حتی این بازیکن بعد از عقد قرارداد پیش پرداخت خود را هم دریافت کرده و این نشان می دهد کادرفنی به این بازیکن نیاز دارد.»

 

1418948

 

وی در پاسخ به این سوال که در صورت پرداخت مبلغی برای صدور رضایت نامه هم شهرداری ارومیه حاضر نیست این بازیکن را از دست بدهد، عنوان کرد: «من حرفم این است موسوی رسما بازیکن شهرداری ارومیه به حساب می آید و هنوز هم هیچ مذاکره رسمی برای جدایی او نداشتیم.»


با این شرایط به نظر می رسد موسوی برای رفتن به پلاس لیگا با بن بست مواجه شده و باید دید می تواند طی روزهای آینده نظر مساعد مدیران این باشگاه را جلب کند یا خیر. 


از آنجایی که به گفته مدیرعامل شهرداری ارومیه جذب علی شفیعی، دیگر سرعتی زن تیم ملی که با تیم فرانسوی قرارداد امضا کرده بود، قطعی شده، شاید راهی برای جدایی موسوی وجود داشته باشد. در واقع شفیعی که هم پستی موسوی به حساب می آید، رضایت باشگاه فرانسوی را برای فسخ قرارداد گرفته و قراردادش با شهرداری ارومیه قطعی کرده تا شاید راهی برای رفتن موسوی به لهستان باز شود.

دیدگاه‌ها