کد خبر : 1630364 | 25 مرداد 1398 ساعت 16:32 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرخش 180 درجه ای زیدان در مورد خامس

خامس رودریگز که تا هفته گذشته جدایی اش از رئال حتمی بود، احتمالا فصل جاری در رئال خواهد ماند.

چرخش 180 درجه ای زیدان در مورد خامس

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید خود را برای بازی فردا مقابل سلتا مهیا می کند. در حالی که نتایج رئال در بازی های پیش فصل اصلا مطلوب نبود و فشار زیادی روی زیدان وجود دارد. سرمربی فرانسوی در نشست خبری امروز خود در اظهارنظری متفاوت در مورد خامس رودریگز گفت که از داشتن او در رئال خوشحال است؛ در حالی که ستاره کلمبیایی پس از بازگشت به تمرینات رئال حتی یک دقیقه فرصت حضور در بازی های دوستانه را پیدا نکرد و به نظر می رسید که زیدان مخالف حضور او در رئال است.

 

 

1426863

 

 

شرایط اما امروز کاملا متفاوت شده و زیدان با چرخشی 180 درجه ای امکان دارد فردا خامس را در فهرست 18 نفره بازی با سلتا نیز قرار دهد. 825 روز از آخرین بازی خامس برای رئال می گذرد. او آخرین بار در بازی هفته ماقبل پایانی لالیگای 17-2016 برابر سویا به میدان رفت و سپس در بازی با مالاگا و نیز فینال لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس، حتی یک دقیقه از سوی زیدان مورد استفاده قرار نگرفت.

ستاره کلمبیایی سپس راهی بایرن شد و دو فصل قرضی برای این تیم بازی کرد و در بازگشت به رئال، گمان می رفت به صورت قطعی به ناپولی یا اتلتیکو واگذار شود ولی حالا او نزدیک تر از همیشه به ماندن در رئال است و دلیل اصلی آن نیز منتفی شدن انتقال پل پوگبا است. خامس به همراه تونی کروس، ایسکو، لوکا مودریچ، فده والورده و کاسیمیرو، شش هافبک این فصل رئال خواهند بود.

 

 

1419897

دیدگاه‌ها