کد خبر : 1630373 | 25 مرداد 1398 ساعت 17:03 | 73.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوگویی که به مرور خلوت شد (عکس)

تراکتوری ها پیش از آغاز لیگ نوزدهم طی مراسمی از لوگوی جدید و همینطور اسپانسر جدید البسه خود رونمایی کرد. لوگوی جدید تراکتوری ها را باید خلوت تر از تمامی لوگوهای پیشین این تیم دانست.

لوگویی که به مرور خلوت شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که بحث لوگوی تیم های فوتبال ایران داغ است و در این باره حرف و حدیث هایی مطرح شد تراکتوری ها نیز از  لوگوی جدید خود رونمایی کردند. لوگویی که تفاوت اساسی با لوگوهای پیشین این باشگاه نداشت اما مختصرتر و خلوت تر از آنها شده بود. 

 

تراکتوری ها از ابتدای موجودیت خود یعنی 49 سال پیش (1349) و در لوگوی ابتدایی خود نام کامل تراکتورسازی(به فارسی و لاتین) تبریز را حک کردند و سعی در استفاده خلاقانه ای حروف لاتین در تصویر بدنه تراکتوری که طراحی شده داشتند. این لوگوی تراکتوری ها حدود 35 سال دوام آورد. 

1426887

تبریزی ها در دومین اقدام خود برای این کار سعی کردند لوگوی ابتدایی خود را کامل کنند و به همین دلیل خطی دور آن کشیده و نوشته تراکتورسازی(به فارسی و لاتین) را برداشتند و به جای آن عنوان لاتین تراکتور کلوب و سال 1970(سال تاسیس) را به کار بردند. در ضمن حروفی که در بدنه تراکتور به کار رفته بود برداشته شد تا بدنه ای ساده تر از قبل را شاهد باشیم. این تغییر در سال 1384 و بعد از حدود 35 سال اتفاق افتاد. 

1426886

آخرین اقدام تبریزی ها درباره لوگوی این تیم چند روز پیش اتفاق افتاد و آنها در جشن پیراهن، لوگوی جدید خود را نیز معرفی کردند. آرمی که قطعا باید آن را ساده تر از قبلی ها دانست. باز هم همان تراکتور معروف به کار رفته در لوگو، اما ساده تر از همیشه و عنوان لاتین تراکتور که زیر آن حک شده است. این تغییر نیز حدودا پس از 14 سال رخ داد. 

1426888

البته در این میان نکته ای نیز در مورد نام کامل تراکتوری ها در ماه اخیر اتفاق افتاد و آن هم اینکه از این پس به جای عنوان تراکتورسازی تبریز باید از نام تراکتور آذربایجان استفاده کرد.

دیدگاه‌ها