کد خبر : 1630405 | 25 مرداد 1398 ساعت 20:00 | 73.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیراهنی که تراکتوری ها دیر رو کردند (عکس)

روزی که مراسم رونمایی از پیراهن های جدید تراکتوری ها برگزار شد خبری از پیراهن های مخصوص دروازه بان های این تیم نبود تا اینکه یکی دو روز پس از مراسم از پیراهن دروازه بانان این تیم نیز پرده برداری شد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور آذربایجان یکی از تیم های لیگ نوزدهم بود که طی مراسمی از پیراهن های فصل آینده خود رونمایی کرد. لباسی که البته تفاوت آن با البسه دیگر تیم ها به برند آدیداس بر می گشت. اما نکته جالب در این باره این است که در رونمایی از پیراهن های تیم تراکتور، اثری از پیراهن های دروازه بانی این تیم نبود و برخلاف چیزی که تصور می شد رشید مظاهری و اخباری روی سکوهای سالن نشسته بودند.


یکی دو روز پس از این مراسم اما از پیراهن های گلری تراکتوری ها نیز در کلیپی رونمایی شد. کلیپی که در آن نشان می داد رشید مظاهری با به تن کردن پیراهن جدید دروازه بانی تراکتوری ها، روبروی دوربین عکاس قرار می گیرد و با ژست های مختلف خود اولین تصاویر مربوط به پیراهن های جدید گلری تیم به ثبت می رساند.


نکته جالب درباره تراکتوری ها این است که مسئولان این تیم پیش از آغاز لیگ نوزدهم سعی در معرفی بهتر تیم داشتند و با برگزاری مراسم رونمایی از لباس ها و لوگوی جدید تیم و البته ساخت کلیپ های متفاوت از برخی بازیکنان همچون رشید مظاهری جهت معرفی بهتر البسه جدید و شرایط بازیکن، نشان دادند نگاه متفاوتی نسبت به اتفاقات حول تیم دارند تا بدین ترتیب بتوانند معرفی بهتری از شرایط باشگاه به هواداران داشته باشند.

 

1426910

 

1426909

دیدگاه‌ها