کد خبر : 1630411 | 25 مرداد 1398 ساعت 20:07 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی نساجی در آخرین دیدار تدارکاتی پیش فصل

تیم نساجی مازندران با پیروزی در آخرین دیدار تدارکاتی خود به استقبال لیگ برتر فوتبال ایران رفتند‌.

به گزارش "ورزش سه"، از قائمشهر، عصر امروز جمعه ۲۵ مرداد ماه شاگردان رضا مهاجری در قالب یک بازی دوستانه از ساعت ۱۷:۵۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف تیم شهدای بابلسر رفتند که در پایان این بازی دوستانه شاگردان رضا مهاجری با نتیجه ۱ بر ۰ از سد تیم لیگ دویی شهدای بابلسر گذشتند.

 

دو تیم در ابتدای نیمه نخست بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما در اواخر این بازی تیم نساجی مازندران توپ و میدان را در اختیار گرفت و چند موقعیت خوب روی دروازه تیم شهدای بابلسر ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه ۳۶ محمد جواد جلالی مدافع تیم نساجی مازندران روی پاس زیبای احسان قهاری گل اول تیم نساجی مازندران را به ثمر رساند‌ تا نیمه اول این دیدار با همان نتیجه ۱ بر ۰ به سود شاگردان رضا مهاجری به پایان برسد‌.

در نیمه دوم این دیدار دوستانه دو تیم با ترکیبی نسبتا متفاوت به میدان رفتند و تک موقعیت هایی را نیز داشتند اما با بی دقتی مهاجمان منتج به گل نشد تا بازی با همان نتیجه ۱ بر ۰‌ به سود تیم‌ نساجی مازندران به پایان برسد‌.

 

 


 

نکته قابل توجه این دیدار حضور محمد عباس زاده در جایگاه ویژه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بود که در نیمه اول  به شدت از سوی هواداران تیم نساجی مازندران مورد تشویق قرار گرفت تا این امر سبب شود در نیمه دوم رضا مهاجری سرمربی تیم‌ نساجی مازندران به همراه او به طرف هواداران این تیم بروند تا به نوعی مراسم آشتی کنانی میان سرمربی و کاپیتان تیم نساجی مازندران انجام‌ شود.

 

این نهمین دیدار دوستانه تیم نساجی در پیش فصل بود که آخرین دیدار تدارکاتی این تیم قبل از شروع لیگ‌ نیز لقب گرفت.

 

 

 

تیم فوتبال نساجی مازندران پنجشنبه هفته آینده در سیرجان میهمان گلگهر خواهد بود تا شاگردان رضا مهاجری نخستین دیدار خود را در خارج از خانه برگزار کنند‌.

 

عکس ها: علیرضا گلی

دیدگاه‌ها