کد خبر : 1630420 | 25 مرداد 1398 ساعت 20:34 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

هدف ما رونمایی از نساجی در وطنی بود؛

موضوع عباس‌زاده سوءتفاهمی بود که برطرف شد

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید که همه بازیکنان تیم باید در چارچوبی که برای تیم تعریف شده حرکت کنند و توقع در این زمینه از بزرگ ترها بیشتر است.

موضوع عباس‌زاده سوءتفاهمی بود که برطرف شد

 
به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل شهدای بابلسر در جمع خبرنگاران گفت: بچه ها استراحت کافی برای این بازی نداشتند. ضمن اینکه ما بازی سختی برابر سپاهان پشت سر گذاشته بودیم. یک سری از بچه ها دیشب ساعت 3 رسیدند ولی دوست داشتیم بیایند و بازی کردن در چمن مصنوعی را تجربه کنند و حس تماشاگران را ببینند. چیزی که ما را ترغیب کرد این بود که بیاییم و مقابل تماشاگرانمان از تیم فصل جدید نساجی رونمایی کنیم.


او ادامه داد: بیشتر به جوان ها بازی دادیم. بحث برد و باخت مطرح نیست، بیشتر به آزمون و خطا فکر می کنیم. امیدوارم پنج شنبه که لیگ شروع می شود و دیگر جایی برای آزمون و خطا نداریم، شرایط خوبی داشته باشیم.


او در پاسخ به اینکه از جوان ها راضی بوده، بیان کرد: نمی خواهم تقسیم بندی کنم؛ از شرایط راضی هستم. چیزی که مدنظر من است، این است که هافبک های کناری در حملات حاضر باشند. امروز ولی در مجموع جوانان ما خوب بودند.


اولین بازی شما در چمن مصنوعی بود. در مورد این موضوع صحبت کنید و همینطور هواداران. رضا مهاجری در این رابطه توضیح داد: نمی خواهم در این مورد زیاد صحبت کنم تا بگویند مهاجری غلو می کند. چه من باشم و چه نباشم، نقش هواداران انکار ناپذیر است. هم امسال این را می گویم و هم سال های قبل گفته ام.


او ادامه داد: در مورد چمن مصنوعی از هیئت فوتبال خواهش می کنم که از زمین نگهداری کنند. شنیده ام زیاد روی چمن بازی می کنند تا درآمدزایی کنند. این درست نیست که از صبح روی این چمن بازی شود. این چمن نیاز دارد که حداقل هفته ای دو بار برس کشیده شود و نگهداری بهتری شود. بچه ها امروز عملکرد بدتری از بازی های قبلی داشتند و شرایط برای بازی فراهم نبود. به هر حال این امکانات ما است و اگر درست مدیریت شود، می تواند بهتر باشد.


آخرین سوال از مهاجری در مورد آخرین شرایط محمد عباس زاده مهاجم تیم بود. مهاجری عنوان کرد: موضوع خاصی نیست. ضمن احترامی که برای همه بازیکنان قائل هستم باید بگویم انتظارات بیشتری از محمد عباس زاده به عنوان بزرگ تر و کاپیتان تیم وجود دارد. اولویت من اما نساجی است و این تیم دست من امانت است. همه باید در مسیر تیم حرکت کنند. من فردا باید جواب هواداران را بدهم. در مورد عباس زاده هم سوء تفاهمی بود که تمام شد. من نمی دانم چرا این بحث ها به بیرون رفته؛ برای هر تیمی پیش می آید. این کار درستی نیست، که اخبار تیم بیرون برود. من از آقای کوچک زاده خواهش کردم که در این مورد دقت بیشتری داشته باشند تا اخبار تیم منتشر نشود.

 

مهاجری در پایان مصاحبه عنوان کرد که دوست دارد تمرینات تیمش در شهر قائمشهر برگزار شود.

دیدگاه‌ها