کد خبر : 1630431 | 25 مرداد 1398 ساعت 22:43 | 28.4K بازدید | 0 دیدگاه

حواشی عجیب جراحی ستاره آلمانی سیتی

مصدومیت لروی سانه، ستاره آلمانی سیتی در دیدار کامیونیتی شیلد، در حالی که شایعه انتقال او به بایرن مونیخ مطرح بود، حواشی زیادی ایجاد کرد.

حواشی عجیب جراحی ستاره آلمانی سیتی

به گزارش "ورزش سه"، شواهد حاکی از آن است هنوز هم ارتباط باشگاه بایرن مونیخ و لروی سانه حفظ شده است. قرار بود لروی سانه، ستاره جوان سیتی این هفته برای جراحی به بارسلونا پرواز کند تا توسط دکتر کوگات که چندین دهه تجربه همکاری با پپ گواردیولا را دارد تحت جراحی قرار گیرد.

 

بنجامین مندی، ایلکای گوندوگان، جان استونز، کوین دی بروین و ونسان کمپانی از بازیکنانی بودند که در سالهای اخیر و در دوران حضور پپ گواردیولا در سیتی به پزشک مورد اعتماد او برای درمان خود مراجعه کرده اند.

 

1423952

 

اما پپ گواردیولا امروز در پاسخ به این سؤال که آیا لروی سانه در بارسلونا انجام می شود یا خیر، پاسخ داد: "من نمی توانم به این سؤال پاسخ دهم زیرا نمی دانم قرار است چه اتفاقی رخ دهد."

 

اما اخبار حاکی از آن است که دکتر کریستین فینک در اتریش جراحی لروی سانه را انجام خواهد بود و این تصمیم از طریق تیم ملی آلمان گرفته شده است. یواخیم لوو امیدوار است سانه را برای رقابت های یورو 2020 با آمادگی کامل در اختیار داشته باشد و به همین دلیل شرایط سانه را به دقت زیر نظر دارد.

 دکتر فینک که رابطه نزدیکی با دکتر مولر وولفهارت، پزشک باشگاه بایرن دارد، در یک سال گذشته، دو بازیکن بایرن را نیز مداوا کرده است. 

 

دکتر مولر وولفهارت که برای چند دهه به طور همزمان پزشک بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بود، رابطه خوبی با گواردیولا نداشت و حتی در دوران حضور پپ در مونیخ، از سوی سرمربی اسپانیایی کنار گذاشته شد. البته وولفهارت که بعد از جدایی گواردیولا به بایرن مونیخ بازگشت.

دیدگاه‌ها