کد خبر : 1630433 | 25 مرداد 1398 ساعت 22:14 | 209.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان تلخ یک سرمایه گذاری هنگفت؛

توافق گران‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا با بایرن مونیخ

رادیو کاتالونیا مدعی شد فیلیپ کوتینیو یکشنبه برای انتقال به بایرن مونیخ راهی این کشور می شود.

توافق گران‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا با بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد انتقال ستاره برزیلی بارسلونا به بوندسلیگا قطعی شده باشد و شایعات حاکی از آن است که فیلیپ کوتینیو، گرانقیمت ترین خرید تاریخ لالیگا برای انتقال قرضی با بایرن به توافق رسیده است.

 

نام کوتینیو از لیست بازی امشب بارسلونا مقابل بیلبائو خط خورده است و او پس فردا برای عقد قرارداد با بایرن راهی مونیخ خواهد شد. بارسلونا امشب در اولین هفته لالیگا در سن مامس مهمان بیلبائو خواهد بود و ستاره برزیلی جایی در ترکیب آبی اناری ها نخواهد داشت.

 

1419159

 

فیلیپ کوتینیو یک سال و نیم قبل و به عنوان گران ترین خرید تاریخ بارسلونا از لیورپول راهی این تیم شد اما شرایط هرگز بر وفق مراد او پیش نرفت و در نهایت به نظر می رسد چاره ای جز جدایی برای طرفین باقی نمانده بود.

 

این در حالیست که اخبار زیادی در مورد احتمال ورود فیلیپ کوتینیو به معامله بارسلونا و پاری سن ژرمن برای خرید نیمار منتشر شده بود اما به نظر می رسد بدین ترتیب حداقل قرار نیست کوتینیو به عنوان بخشی از قرارداد نیمار راهی پاریس شود.

 

بایرن مونیخ بعد از ناامیدی از جذب بازیکنانی چون گرت بیل و لروی سانه، ابتدا با ایوان پریشیچ از اینتر به توافق رسید و فیلیپ کوتینیو دومین خرید بزرگ این تیم در اواخر فصل نقل و انتقالات لقب گرفته است.

دیدگاه‌ها