کد خبر : 1630496 | 26 مرداد 1398 ساعت 11:00 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

چهار غایب بزرگ تاتنهام در بازی امروز مقابل سیتی

تاتنهام امروز در حالی در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی می‌رود که بر اساس اعلام باشگاه، چهار بازیکن اصلی خود را در این بازی در اختیار نخواهد داشت.

چهار غایب بزرگ تاتنهام در بازی امروز مقابل سیتی

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه دیدار امروز تاتنهام مقابل منچسترسیتی که در خانه سیتی، ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد باشگاه تاتنهام اعلام کرد این تیم چهار بازیکن اصلی خود، سون هیونگ مین، دله آلی، ریان سیسینیون و خوان فویت را در این بازی در اختیار نخواهد داشت. بازیکنانی که به دلیل مصدومیت و محرومیت در بازی بزرگ تیم‌شان مقابل سیتی غایب خواهند بود.

 

1426983

 

دله آلی و رایان سیسینیون دو بازیکن مصدوم تاتنهام هستند که بر اساس اعلام باشگاه مصدومیت‌شان همچنان بهبود نیافته و در این بازی نیز نمی‌توانند با پیراهن تاتنهام به میدان بروند.

 

اما سون هیونگ مین و خوان فویت دو ستاره تاتنهام هستند که به دلیل محرومیت از بازی مقابل شاگردان گواردیولا محروم هستند.

 

البته تاتنهام دو غایب دیگر در این بازی هم خواهد داشت. بنجامین مندی که مدتی پیش جراحی زانو را پشت سر گذاشته همانطور که انتظار می‌رود در این بازی نخواهد بود و لروی سانه هم بعد از مصدومیت شدید خود مشخص بود که در این بازی حضور نخواهد داشت.

 

دیدار امشب دو تیم یکی از پرهیجان‌ترین بازی‌های هفته دوم لیگ برتر جزیره خواهد بود. منچسترسیتی بعد از شکست خود مقابل اسپرز در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در ماه آوریل برگزار شد تا کنون هیچ شکستی را تجربه نکرده و باید دید جدال امشب دو تیم چه نتیجه‌ای خواهد داشت. سیتی در صورت پیروزی به رکورد 18 پیروزی پیاپی در لیگ برتر خواهد رسید.

دیدگاه‌ها