کد خبر : 1630498 | 26 مرداد 1398 ساعت 11:05 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای تصرف اینستاگرام پرسپولیس

حمله عرب به مرد مجهول الهویه!

مدیرعامل پرسپولیس بعد از مدت‌ها سکوت بار دیگر حضوری فعال در تیتر گفتگوها دارد و اینبار به شخصی که صفحه اینستاگرام این باشگاه را مدتی در اختیار داشت، حمله کرده.

حمله عرب به مرد مجهول الهویه!

به گزارش “ورزش سه”، ایرج عرب بعد از یک ماه سکوت و در شرایطی که کاملا تحت فشار قرار داشت، طی ۲۴ ساعت اخیر طی گفتگوهایی موضوعات جالب و جنجالی را بیان داشته که از جمله آن می‌توان به بحث مربوط به اینستاگرام این باشگاه که بیش از یک سال در‌ اختیار افراد دیگری قرار داشت اشاره کرد.

 

اینستاگرام مربوط به باشگاه که فعالیت خود را چهار سال قبل آغاز کرد و طی این مدت و بعد از دریافت کد احراز هویت، بیش از دو میلیون دنبال کننده جذب کرده، نزدیک به یک سال و اندی در اختیار افراد دیگری قرار داشت که به زعم مدیرعامل پرسپولیس ضمن سواستفاده مالی و دریافت تبلیغات فراوان، علیه منافع باشگاه و مدیریت نیز موج منفی داشتند.

 

ایرج عرب امروز در بخشی از گفتگوی خود ضمن اشاره به این موضوع بدون اشاره به نام این افراد مدعی شد: ما اینستاگرام 2 میلیون و 700 هزار فالوری که معلوم نبود در اختیار چه کسی بود و باشگاه را می زد پیگیری کردیم. هنوز مشخص نیست این صفحه دست چه کسی بوده و دادگاه بررسی می کند. از این حساب درآمدزایی می شده و بابت استوری ها پول می گرفتند و این موضوع در حال بررسی است.

دیدگاه‌ها