کد خبر : 1630500 | 26 مرداد 1398 ساعت 10:57 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

مالک شهر خودرو اعلام کرد

سه شنبه؛مذاکره نهایی مشهدی ها با امید ابراهیمی

یکی از جدی ترین مشتریان ستاره تیم ملی ایران باشگاه شهرخودرو مشهد است، موضوعی که مالک این باشگاه آن را تایید کرد.

سه شنبه؛مذاکره نهایی مشهدی ها با امید ابراهیمی

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی از آن دست نام هایی است که بعد از کنار گذاشته شدن از باشگاه الاهلی قطر در سبد خریدهای تابستانی چند باشگاه متمول داخلی قرار دارد. یکی از این باشگاه ها شهر خودرو مشهد نام دارد که با توجه به حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به عنوان یکی از نماینده های ایران سعی در بستن تیمی پرستاره دارد.


در شرایطی که طی روزهای گذشته شایعات زیادی در قبال مذاکرات این باشگاه با ستاره ملی پوش و سرشناس فوتبال ایران به گوش رسید، فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه با تایید مذاکرات اولیه پیوستن امید ابراهیمی به شهرخودرو را اتفاقی کاملا محسوس قلمداد و از مذاکرات نهایی با این بازیکن تا روز سه شنبه خبر داد.


حمیداوی در یکی از برنامه های تلویزیونی با اشاره به شایعات جذب ابراهیمی گفت:« امید تا آن جا که ما خبر داریم تا روز دوشنبه نشستی با باشگاه الاهلی خواهد داشت تا در قبال آینده خود کسب تکلیف کند. اگر این بازیکن بتواند از الاهلی جدا شود و بازیکن آزاد قلمداد شود ما روز سه شنبه با او نشست نهایی را برگزار و تلاش می کنیم تا با او قرارداد ببندیم».


علاوه بر شهر خودرو مشهد از باشگاه سپاهان اصفهان هم به عنوان دیگر مشتری اصلی امید ابراهیمی نام برده می شود که باید منتظر ماند و دید در این رقابت مشهدی ها برنده می شوند یا امیر قلعه نویی که کاشف اصلی امید در فوتبال ایران نیز محسوب می شود.

دیدگاه‌ها