کد خبر : 1630503 | 26 مرداد 1398 ساعت 11:17 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

رییس فدراسیون عراق برکنار می شود؟

مضحکه جام شکسته غرب آسیا!(عکس)

پس از دیدار فینال تورنمنت غرب آسیا، آن‌چه که به تیم قهرمان یعنی بحرین رسید، جام قهرمانی ناقص و بدون دسته بود؛ اتفاقی که واکنش تند برخی مسئولان و همچنین فوتبال‌دوستان را به همراه داشت.

مضحکه جام شکسته غرب آسیا!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دیدار فینال بازی های غرب آسیا بین دو تیم عراق و بحرین برگزار شد. این بازی حساس که در ورزشگاه بزرگ شهر بصره انجام پذیرفت، یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی برگزار شده در چند سال اخیر در عراق بود که مورد توجه فوتبال‌دوستان این کشور نیز قرار گرفت اما در نهایت با شکست این تیم مقابل بحرین همراه شد.

 

افتتاحیه جنجال برانگیز این مسابقات در استادیوم شهر کربلا و میزبانی شکیل عراقی‌ها، سبب شد تا مسئولان فوتبال این کشور در آزمون میزبانی بین المللی سربلند باشد اما بازی فینال و به خصوص اهدای جام قهرمانی، همه چیز را تحت الشعاع قرار داد.

 

1426994

 

پس از این که تیم ملی بحرین با نتیجه ۱-۰ از سد عراق گذشت و قهرمان رقابت ها شد، بازیکنان این تیم خوشحالی بسیار زیادی را انجام دادند و سپس نوبت به جشن قهرمانی و مراسم اهدای جام رسید. جامی که واژه WAFF (مخفف فدراسیون های فوتبال غرب آسیا) روی آن قرار داشت و از زیبایی خاصی هم بهره نمی‌برد اما مسئله اصلی نبود دسته این کاپ بود که توجه ها را به خود جلب می‌کرد. در تصاویر منتشر شده از جشن قهرمانی نیز مشخص است که دسته‌ی این جام کنده شده و همین موضوع ماهیت تورنمنت و میزبانی عراقی ها را زیر سوال برده است.

 

واکنش ها به این اتفاق نیز بسیار زیاد بوده اند؛ از فوتبالی ها تا سیاست‌مداران عراقی که شاید مهم ترین‌شان انتقاد تند «حنان الفتلاوی» نماینده پارلمان عراق بوده است. این سیاست‌مدار زن که بارها با اظهارنظرهایش جنجال‌ساز شده، اعلام کرده که مسئولان فوتبال عراق باید از کار خود برکنار شوند.

 

همچنین در شبکه های اجتماعی نیز واکنش های طنز جالب توجهی نسبت به این موضوع وجود داشته است. بسیاری میزبانی عراق را شایسته این موضوع ندانسته‌‌اند.

 

به هر حال باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و واکنش فدراسیون‌نشینان عراقی به این موضوع چه خواهد بود.

 

1426995

دیدگاه‌ها