کد خبر : 1630515 | 26 مرداد 1398 ساعت 11:38 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی: به این دلایل می ترسم

شهر خودرو فاصله زیادی تا آغاز لیگ ندارد اما نفر اول کادرفنی این تیم برای تکرار موفقیت خود نگرانی هایی دارد.

گل محمدی: به این دلایل می ترسم

به گزارش "ورزش سه"، دومین سال حضور گل محمدی در شهر مشهد و تیمی که از نظر او تنها نماینده شرق کشور در فوتبال ایران است تا کمتر از یک هفته آینده رسما آغاز می شود؛ تیمی که سال گذشته پدیده لیگ بود و به شکل درخشانی در رده چهارم قرار گرفت و حالا با خرید چند مهره نامدار برای کارهای بزرگتر آماده می شود. با این حال گل محمدی در آستانه لیگ نگرانی و دلواپسی های خاص خود را دارد؛ موضوعی که صحبت های او نشان می دهد بیشتر از عوامل بیرون از تیم نشات می گیرد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم شهر خودرو در گفت و گویی تلویزیونی ابتدا به موضوعات داخل زمین و نگرانی های خود پرداخت و گفت: امسال کار سخت تری از پارسال داریم زیرا تیم ها روی ما تمرکز دارند و حساب دیگری روی ما باز می کنند و بسته تر بازی خواهند کرد و با نفرات بیشتری دفاع می کنند که کار ما سخت خواهد شد.


او در بخش بعدی صحبت های خود با ابراز نگرانی از مشکلات سخت افزاری از دیگر دغدغه تیم شهر خودرو گفت و اضافه کرد: نگرانی و ترس من بابت این است که در بحث امکانات به مشکل بخوریم. سپاهان و مس کرمان را برای دیدار دوستانه دعوت کردیم اما در زمین تمرین مجبور شدیم با آنها بازی کنیم. هماهنگی وجود ندارد و نتوانستیم شرایط مد نظر خود را به دست بیاوریم.


سرمربی شهر خودرو در پایان صحبت های خود خطاب به مسئولان شهری گفت: خواهش من از مسئولین و تمام افرادی که می توانند به ما کمک کنند این است که حس سال گذشته راامسال به ما بدهند. حمیداوی به تیم پول تزریق کرد و مشکل مالی نداریم اما واقعیت این است که حمیداوی نیز دست خالی و بدون کمک مسئولین شهری نمی‌تواند کاری انجام دهد. امیدوارم تعامل و همکاری وجود داشته باشد؛ ما تنها نماینده شرق کشور هستیم؛ نقشه ایران را اگر نصف کنید فقط یک تیم در شرق وجود دارد و آن هم تیم شهرخودرو است. با توجه به هواداران زیادی که داریم، حق مردم است که شادی آنها ادامه داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها