کد خبر : 1630534 | 26 مرداد 1398 ساعت 12:35 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

لواندوفسکی: کوتینیو راحت در بایرن جا می‌افتد

رابرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن بایرن مونیخ از انتقال کوتینیو به این تیم استقبال کرده و می‌گوید ستاره برزیلی بدون اینکه با مشکلات زیادی مواجه شود در ترکیب بایرن جا خواهد افتاد.

لواندوفسکی: کوتینیو راحت در بایرن جا می‌افتد

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ که دیروز در جریان تساوی 2-2 این تیم مقابل هرتا برلین در اولین هفته بوندس‌لیگا خوش درخشید و هر دو گل بایرن را وارد دروازه حریف کرد در واکنش به انتقال قرضی کوتینیو، ستاره برزیلی بارسا به بایرن مونیخ از انتقال او استقبال کرده و آن را خبری خوب برای باواریایی‌ها می‌داند.

 

1426969

 

کوتینیو به زودی با قراردادی رسمی به صورت قرضی تا پایان فصل جاری به بایرن خواهد پیوست ولی باشگاه این حق را خواهد داشت که در پایان این مدت او را به عنوان بازیکن دائمی به خدمت بگیرد.

 

بایرن مونیخ که دو ستاره کهنه‌کار خط میانی‌اش فرانک ریبری و آدرین روبن را از دست داده و دیگر ستاره‌اش خامس رودریگز بعد از پایان قرارداد قرضی‌اش به رئال مادرید بازگشته در تلاش بود در طول تابستان به جای آنها چند بازیکن برجسته به ترکیب خود اضافه کند. کوتینیو یکی از گزینه‌هایی است که مدیریت بایرن به این منظور هدف گرفته است. پیش از او هم ایوان پریشیچ از اینتر میلان به بایرن ملحق شده بود.

 

1426597

 

لواندوفسکی درباره انتقال کوتینیو به بایرن گفت:" بعید می‌دانم کوتینیو برای هماهنگ شدن به سیستم و طرز فکر ما به زمان زیادی نیاز داشته باشد. چون کوتینیو به نظر من بازیکنی است که می‌تواند در بایرن جا بیفتد و از این نظر با مشکلات زیادی مواجه نخواهد بود".

 

 

دیدگاه‌ها