کد خبر : 1630538 | 26 مرداد 1398 ساعت 12:41 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

جلسه کمیته فنی برای مربی اسپانیایی تیم امید

نشست اعضای کمیته فنی برای بررسی پیشنهاد فرهاد مجیدی، سرمربی تیم امید فردا برگزار می شود و بعد از این نشست تکلیف حضور مربی اسپانیایی در تیم امید مشخص می شود.

جلسه کمیته فنی برای مربی اسپانیایی تیم امید

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه از حضور فرهاد مجیدی در اردوی تیم امید و قرار گرفتن در راس کادر فنی این تیم بیش از یکی دوماه می گذرد او هنوز دستیار  اول خود را انتخاب نکرده است و دو اردوی اخیر تیم امید و هم چنین بازی های دوستانه در شرایطی برگزارشد که فرهاد روی نیمکت کمک نداشت! تنها کمک او هم اکنون فرشاد ماجدی است که سمت او درتیم ملی امید آنالیزور است.

 

بعد از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید سهراب بختیاری زاده و رضا شاهرودی اردوی تیم امید را ترک کردند تا دست سرمربی جدید برای انتخاب دستیارانش باز شد و این یک اتفاق مرسوم است. با انتخاب مربی جدید دستیاران مربی قدیمی هم از سمت خود استعفاء می کنند تا سرمربی کادر خود را در تیم مستقر کند. فرهاد مجیدی روی حضور مربی اسپانیایی در کادر فنی تیم امید اصرار دارد و این در حالی است که فدراسیون فوتبال علاقمند است فرهاد مجیدی در تیم امید از مربیان ایرانی بهره ببرد. به خصوص که فدراسیون فوتبال به خاطر تحریم دچار مشکل مالی  شده است تا جایی که با گذشت سال ها از موفقیت تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا و هم چنین سومی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام جهانی پاداش بازیکنان این دو تیم به آنها پرداخت نشده است.

 

 تیم امید شهریور ماه و با فرا رسیدن روزهای فیفا اردویی را در کمپ تیم های ملی برگزار می کند و بعد از آن برای انجام دو بازی دوستانه راهی تاشکند خواهد شد.

دیدگاه‌ها