کد خبر : 1630576 | 26 مرداد 1398 ساعت 14:24 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

فرهاد مجیدی با شماره 15 بهمن؛ 24 سال قبل (عکس)

از روزهایی که مجیدی با آن هیکل ترکه ای با شماره 15 بهمن بازی می کرد، 24 سال گذشته و حالا او چالش بسیار مهمی را در کسوت جدید انتخاب کرده است.

به گزارش "ورزش سه"،  مجیدی پس از حضوری تقریبا کوتاه در جوانان کشاورز در همان رده سنی به تیم بهمن پیوست. وضعیت بهمن در آن زمان بهتر از تیم قبلی فرهاد بود و او فرصت بهتری برای رشد پیدا کرد. در ادامه او برای حضور در مسابقات استانی به تیم صنایع پارچین پیوست و هشت ماه به صورت بازیکن قرضی در این تیم توپ زد.


 درخشش مجیدی در تیم صنایع پارچین باعث شد تا مربیان تیم امید بهمن برای جذب دوباره او تلاش کنند. پس از آن به فعالیت خود در تیم بهمن ادامه داد و پس از اینکه موفق شد توانایی های خود را اثبات کند، توانست به تیم بزرگسالان بهمن راه پیدا کند؛ بهمنی که آن روزها یکی از تیم های قدرتمند فوتبال ایران به شمار می رفت و مربیان سرشناسی نظیر فرهاد کاظمی و فیروز کریمی در آن مربیگری می کردند.


 مجیدی در 17 سالگی به بهمن پیوست و دو فصل حضور در این تیم برای او کافی بود تا استقلالی ها برای جذب او دست به کار شوند و این بازیکن را در 19 سالگی و پس از دو سال حضور در بهمن به خدمت گرفتند. به نام مجیدی در این دو سال 19 بازی و 10 گل ثبت شده است.


مجیدی پس از درخشش در بهمن و پیوستن به استقلال راهی اتریش شد. او سپس چند مرتبه به استقلال بازگشت و در رفت و آمدش به آبی های تهران برای کشورهای حوزه خلیج فارس بازی کرد. رفت و برگشتی که یک قهرمانی ارزشمند آسیایی برای او رقم زده و او را به تنها بازیکن ایرانی تبدیل کرده که توانسته با العین قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.


از آن روزها که مجیدی با جثه باریک و ترکه‌ایش کابوسی برای مدافعان بود، 24 سال می گذرد؛ او حالا به عنوان سرمربی تیم امید زیر 23 سال ایران شناخته می شود و تلاش می کند تا رویای راهیابی به المپیک که طلسم آن به نیم قرن می رسد را خاتمه دهد.

 

1427065

دیدگاه‌ها