کد خبر : 1630590 | 26 مرداد 1398 ساعت 15:40 | 45K بازدید | 0 دیدگاه

مقصر اصلی شکست تلخ بارسا از نگاه پیکه

جرارد پیکه در پایان بازی با بیلبائو به شدت از عثمان دمبله عصبانی بود و او را مقصر باخت بارسا می دانست.

مقصر اصلی شکست تلخ بارسا از نگاه پیکه

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا شب گذشته در سن مامس با تک گل دقیقه 89 آریتز آدوریس مغلوب اتلتیک بیلبائو شد تا لالیگا را با شکستی تلخ شروع کند. بازی بیشتر در اختیار بارسا بود و دو ضربه رافینیا و دمبله نیز به تیر برخورد کرد؛ هرچند که بیلبائو در ضدحملات بسیار خطرناک نشان می داد و دقیقه 89 نیز زهر خود را ریخت.

 

 

1427069

 

1427087

 

 

در پایان بازی جرارد پیکه کاپیتان بارسا به شدت از عثمان دمبله عصبانی بود و بر سر ستاره فرانسوی فریاد می کشید. دلیل عصبانیت پیکه نیز مشخص بود. روی صحنه گل، ارسال کاپا برای آدوریس بود که باعث ثبت گلی تماشایی برای بیلبائو شد. روی آن صحنه، عثمان دمبله باید کاپا را تحت فشار می گذاشت تا او نتواند آزادانه اقدام به سانتر توپ کند ولی دمبله با آسان گیری خود باعث شد تا بارسا در حساس ترین مقطع بازی گل دریافت کرده و خشم پیکه را باعث شود.

 

کاپیتان در پایان بازی ترجیح داد نامی از عثمان دمبله نیاورد اما گفت که عدم تمرکز باعث شکست تیمش شده است:« در دقایق پایانی و زمانی که پیروزی شما قطعی نیست، باید بیشتر از همیشه دقت کنید. ما متاسفانه تمرکز خودمان را از دست دادیم و نباید برای تیمی مثل بارسا چنین اتفاقی رخ دهد.» 

 

 

1427088

 

 

دیدگاه‌ها