کد خبر : 1630616 | 26 مرداد 1398 ساعت 17:35 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت ادامه استفاده از توپ های دربی استار

لیگ برتر ایران همتای بوندس‌لیگا و اردویسه

کمپانی تولید کننده توپ های دربی استار، برای رقابت های فصل پیش رو در لیگ های معتبر دنیا، رسما توپ های لیگ آلمان و هلند را تامین خواهد کرد.

لیگ برتر ایران همتای بوندس‌لیگا و اردویسه

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به آغاز رقابت های مختلف فوتبال در دنیا، طبیعتا اسپانسرهای مربوط به هر لیگ، به طور کامل معرفی شده و می توان به بررسی آنها پرداخت. یکی از اسپانسرهای مهم در هر لیگ، قطعا کمپانی تولید کننده توپ های لیگ مورد نظر است و به همین دلیل در هفته های آغازین هر لیگ معتبری مشخص می شود کدام تولید کننده بزرگ دنیای فوتبال، تامین کننده توپ های لیگ مورد نظر ما خواهد بود.

 

اما نکته جالب در این باره اینکه در کنار نام های بزرگی همچون نایکی، آدیداس، پوما و ...، کمپانی تولید کننده توپ های دربی استار نیز موظف است طبق قراردادی که پیش از این بسته بود تامین کننده لیگ های معتبر آلمان و هلند خواهد بود و با این حساب بوندس لیگا و اردویسه در فصل پیش رو با توپ هایی به میدان می روند که نامش برای ایرانی ها غریبه نیست.

 

 

1427114

 

توپ های دربی استار در دو فصل اخیر تامین کننده توپ های لیگ برتر ایران بود و در صورتی که اتفاق عجیب و غریبی نیفتد امسال نیز همین نام بر روی توپ های لیگ برتر حک خواهد شد و به این ترتیب می توان، لیگ برتر ایران را نیز (البته از حیث استفاده از توپ) در کنار آلمان و هلند قرار داد.

 

دربی‌استار، شرکتی آلمانی، که زیرمجموعه شرکت دانمارکی معروف سلکت است، سلکت که سابقه‌ای طولانی  در تولید توپ دارد، با برند خودش تامین‌کننده رسمی توپ‌های لیگ پرتغال است.

دیدگاه‌ها