کد خبر : 1630622 | 26 مرداد 1398 ساعت 17:30 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

راه حلی نباشد، نیمار خواهد ماند

هشدار توماس توخل به بارسا و رئال در مورد نیمار

توماس توخل از احتمال ماندنی شدن نیمار در پی اس جی در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات جدایی اش خبر داد.

هشدار توماس توخل به بارسا و رئال در مورد نیمار

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه شب گذشته فیلیپه کوتینیو از بارسا به صورت قرضی به بایرن مونیخ رفت، احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا نیز کمرنگ تر شد. گفته می شد کوتینیو یکی از مهمترین بازیکنان درخواستی پی اس جی برای معاوضه با نیمار است اما او دیگر بازیکن بارسا نیست.

حضور نیمار در تمرین گروهی امروز پی اس جی نیز نشان داد که ممکن است در فهرست نهایی بازی فردا مقابل رن نیز قرار بگیرد اما در نهایت نتوانست تمرین را به انمام برساند و از فهرست 18 نفره پی اس جی خارج شد. این در حالی است که او همچنان علاقه ای برای ماندن در پی اس جی ندارد و منتظر مشخص شدن وضعیت آینده اش است. فعلا بارسا جدی ترین تیم خواهان اوست و رئال هم به نظاره نشسته تا اگر مذاکرات بارسا و پی اس جی به بن بست قطعی برسد، پیشنهاد خود را ارائه دهد.

 

 

1425897

 

 

توماس توخل سرمربی پی اس جی در نشست خبری امروز خود در مورد وضعیت نیمار گفت:« اگر راه حلی برای جدایی نیمار پیدا نشود، او در تیم خواهد ماند. نیمار بازیکن من است و زمانی که به یک تیم قدرتمند فکر می کنم، او را در این تیم می بینم. نیمار انسان حساسی است و من همیشه در صدد محافظت از او هستم. دوست دارم نیمار را یک بار دیگر 90 دقیقه در زمین ببینم؛ با همان جدیت و با همان دریبل های فوق العاده اش.

او امروز با تیم تمرین کرد ولی نتوانست کار را به اتمام برساند؛ چون هنوز مصدومیتش به طور کامل بهبود پیدا نکرده است. دلیل اصلی بیرون ماندنش از فهرست 18 نفره نیز همین مساله است.»

 

دیدگاه‌ها