کد خبر : 1630637 | 26 مرداد 1398 ساعت 18:40 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

با گلزنی در دقایق پایانی

برد تیم قطبی در بازی حساس بالای جدولی‌ها

تیم اوربرایت چین توانست در دیدار حساس خود که عصر امروز برگزار شد یک پیروزی به موقع و شیرین به دست بیاورد تا خود را به رده چهارم جدول رده بندی برساند.

برد تیم قطبی در بازی حساس بالای جدولی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های لیگ دسته اول چین، عصر امروز تیم شیجیاژوانگ اور برایت از تیم هوانگهای پذیرایی کرد و در نهایت توانست به پیروزی شیرینی دست پیدا کند تا برای دومین هفته پیاپی یاران قطبی بتوانند تیمی از رقبای مستقیم خود را از پیش رو بردارند.

تیم هوانگهای در حالی دیدار خود برابر اور برایت را آغاز کرد که با 38 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی حضور داشت و به دنبال کسب امتیاز از تیم میزبان بود تا در نهایت خود را همچنان در رده های بالایی جدول رده بندی نگه دارد اما این اتفاق نیفتاد چرا که در دقایق پایانی (دقیقه 82) موریکوی توانست تیر خلاص را به تیم مهمان بزند و موجبات کسب یک پیروزی دیگر را سبب شود.

 

با سه امتیاز مهم این برد، شاگردان قطبی توانستند 38 امتیازی شوند و با تفاضل گل کمتر در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرند. این در حالیست که تیم صدرنشین 42 امتیازی و تیم دوم جدول رده بندی نیز 39 امتیازی است و با توجه به 8 هفته مانده تا پایان بازی های لیگ یک چین، اوربرایت و سرمربی ایرانی آنها همچنان امیدوار به حضور در صدر جدول و صعود به لیگ حرفه ای باشند.

 

افشین قطبی در 5 بازی اخیر روی نیمکت اوربرایت نشست و در این تعداد بازی توانست به یک شکست و چهار پیروزی دست پیدا کند.

 

1427134

دیدگاه‌ها