کد خبر : 1630689 | 26 مرداد 1398 ساعت 21:20 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

درخشان در نیمه اول و اشتباه عجیب در نیمه دوم

آدرین به جایگاه همیشگی بازگشت (عکس)

دروازه‌بان اسپانیایی تیم لیورپول با اشتباهی که برابر ساوتهمپتون داشت، نشان داد که کماکان باید پشت آلیسون به عنوان گلر دوم شناخته شود.

آدرین به جایگاه همیشگی بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، آدریان دروازه‌بان اسپانیایی لیورپول حالا چند روز بعد از فینال سوپر کاپ اروپا در لیگ جزیره برابر ساوتهمپتون دومین حضور ثابت خود را تجربه کرد و با ارائه نمایش درخشان در نیمه اول و البته اشتباه فاحش در نیمه دوم عملکرد متوسطی از خود به جا گذاشت.

 

او در دقیقه 19 سوپر سیو دیدنی داشت. تیم میزبان از سمت راست صاحب کرنری شد و مدافع ساوتهمپتون از ارسال دیدنی هم تیمی‌اش را نهایت استفاده را برد و بالاتر از فن دایک با ضربه سر می‌توانست گل اول را وارد دروازه لیورپول کند که این اتفاق با سیو دیدنی آدریان رخ نداد. او توپ را از روی خط با دو دست خود برگشت داد و تیمش را در بازی نگه داشت. در اواخر نیمه اول باز هم تیم میزبان از سمت راست نفوذی را به محوطه جریمه انجام داد و آدریان توپ ارسالی بر روی زمین که سرعت بالایی داشت را برگشت داد و مانع از فروپاشی دروازه خود شد.

 

اما آدریان در نیمه دوم اشتباه وحشتناکی داشت. او که در بازی با پا مشکل دارد در دقایق انتهایی بازی با اشتباه فاحش در دفع توپ باعث شد تا دنی اینگز تک گل میزبان را وارد دروازه لیورپول کند. حالا باید گفت آدریان بعد از بازگشت آلیسون بکر به همان جایگاه همیشگی خود یعنی نیمکت ذخیره‌ها بازمی‌گردد.

 

1427184

 

1427185

دیدگاه‌ها