کد خبر : 1630703 | 26 مرداد 1398 ساعت 21:24 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

سلتا 1 - 3 رئال مادرید؛ فراموشی پیش فصل تلخ زیدان

رئال مادرید در اولین دیدار خود با 3 گل مقابل سلتاویگو به برتری قاطع دست یافت.

سلتا 1 - 3 رئال مادرید؛ فراموشی پیش فصل تلخ زیدان

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که در اواسط نیمه دوم با اخراج لوکا مودریچ ده نفره هم شده بود، نمایش بسیار خوبی در اولین هفته ارائه داد و با برتری 1-3 برابر سلتاویگو نشان داد از روزهای تلخ اردوی تابستانی خود فاصله گرفته است.

 

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه هیچ‌یک از دو تیم رخ نداد و رئال مادرید با اولین حمله خطرناک خود به گل اول رسید. پاس زمینی و دقیق گرت بیل در دهانه دروازه به کریم بنزما رسید و او نیز با ضربه ای مناسب اولین گل فصل رئال مادرید را به ثمر رساند.

 

1427200

 

در ادامه سلتاویگو تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد و در دقیقه 28 فرناندز می توانست گلزنی کند اما حضور به موقع واران دروازه کورتوا را نجات داد.

 

در دقیقه 36 لوکا مودریچ بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه زیبای او با مهار تماشایی بلانکو همراه شد. در دقیقه 44 گرت بیل اقدام به ضربه زدن کرد اما دروازه بان سلتا توپ را به کرنر فرستاد.

 

در لحظات پایانی نیمه اول و روی اشتباه ادریوزولا، سلتاویگو به گل رسید اما این گل بعد از بازبینی صحنه مردود اعلام شد و نیمه نخست با برتری 0-1 رئال مادرید تمام شد.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال مارسلو، رئال مادرید فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه بنزما با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1427202

 

در دقیقه 56 داور بعد از بازبینی صحنه تصمیم گرفت لوکا مودریچ را به خاطر تکل خشن اخراج کند تا کار برای رئال مادرید دشوار شود.

 

یک دقیقه بعد سلتاویگو تا آستانه زدن گل نیز پیش رفت اما ضربه سر آرائوخو در محوطه با مهار خیره کننده و زیبای کورتوا همراه شد.

 

در دقیقه 60 و با ارسال ادریوزولا، رئال مادرید موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر بنزما به دیرک برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 62 اختلاف دو برابر شد. تونی کروس موفق شد با یک ضربه تماشایی به کنج دروازه، گل دوم رئال مادرید را وارد دروازه سلتاویگو کند.

 

1427201

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و رئال مادرید که از برتری خود اطمینان داشت به اداره جریان بازی پرداخت تا اینکه در دقیقه 80 به گل سوم هم دست یافت.

 

حرکت تکنیکی بنزما و پاس دقیق او لوکاس واسکز را تک به تک کرد و او نیز با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل سوم تیمش شد.

 

به نظر می رسید بازی رو به پایان باشد اما در دقیقه 91 و روی ضدحمله سریع سلتا و در شرایطی که بازیکنان رئال مادرید جا مانده بودند، لوسادا روی پاس دیوپ موفق به گلزنی شد تا بازی با برتری 1-3 رئال مادرید به پایان برسد.

دیدگاه‌ها