کد خبر : 1630765 | 27 مرداد 1398 ساعت 09:19 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست مدیرعامل نود از مسئولان استانی

یحیی بهاری مدیرعامل تیم نود ارومیه می‌گوید بدون همکاری و کمک مسئولان شهری و استانی این تیم نمی‌تواند به کارش ادامه دهد.

درخواست مدیرعامل نود از مسئولان استانی

به گزارش "ورزش سه"، بهاری در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص پیروزی تیم نود ارومیه مقابل علم و ادب عنوان کرد: این اولین بازی ما در فصل جدید بود و سختی های خاص خود را داشت، اما به نظرم باید با اختلاف ۳-۴ گل می‌بردیم ولی خیلی خوشحالیم که حداقل بچه ها توانستند سه امتیاز کامل را کسب کنند. ما در بازی های تدارکاتی هم نشان دادیم که نمی‌خواهیم ببازیم و حتی با یک یار کمتر هم خیلی خوب می‌جنگیم.

 

یحیی بهاری همچنین به نقل و انتقالات تیم نود ارومیه اشاره کرد و توضیح داد: پارسال تیم ما شرایط خاصی داشت و یک هفته بعد از شروع بازی ها آمد به مسابقات. اما رویکرد مربی جوان ما استفاده از بازیکنان جوان بود. محمد زینالی بازیکن ۲۰ ساله تیم ما که فصل پیش جوان ترین کاپیتان لیگ هم بود، رفت باشگاه سپاهان. سوای زینالی ما چند بازیکن را داشتیم که تیم های لیگ برتری به دنبال آن ها بودند. همین حالا هم در تیم ما ۶-۷ بازیکن از امید و جوانان هستند و فکر میکنم با این پشتوانه سازی، آینده خوبی را برای این تیم متصور هستیم.

 

مدیرعامل باشگاه نود در پایان و در پاسخ به سوالی راجع به هدف تیم نود در لیگ امسال عنوان کرد: ما علی رغم تمام مشکلاتی که داریم، کارمان را خیلی خوب و زود آغاز کردیم. اردوی خوبی داشتیم و در بازی های دوستانه هم ماشین سازی را بردیم، مقابل تراکتور با ستاره هایش به تساوی رسیدیم، مسجد سلیمان را بردیم و نتایج خوبی کسب کردیم. هدف ما این فصل قرارگیری در بین پنج تیم بالای جدول است و نیم نگاهی هم به صعود داریم، فکر میکنم پدیده لیگ امسال نود ارومیه باشد. البته این را هم باید بگویم که هنوز مشخص نیست ما این هفته بتوانیم میزبانی کنیم یا خیر. خواهش میکنم از مسئولان شهری و استانی که کمک کنند چرا که ما یکی از پرطرفدارترین تیم های لیگ یک هستیم و بدون حمایت و کمک مسئولان نمی‌توانیم تیمداری کنیم.

 

دیدگاه‌ها