کد خبر : 1630767 | 27 مرداد 1398 ساعت 09:31 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تلاش‌ها برای میزبانی شهرخودرو در لیگ

عصر دیروز در جلسه ای که به میزبانی هیات فوتبال خراسان رضوی تشکیل شد تفاهمنامه ای میان احسان اصولی و فرهاد حمیداوی به امضا رسید.

 آخرین تلاش‌ها برای میزبانی شهرخودرو در لیگ

به گزارش "ورزش سه" ، در این جلسه که مالک، مدیرعامل و جمعی از مدیران شهرخودرو حضور داشتند، مسئولان تیم با رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی درباره برگزاری مسابقات نماینده مشهد در لیگ برتر به بحث و تبادل نظر پرداختند.


آنطور که به نظر می رسد در این تفاهم نامه روند بلیت فروشی الکترونیک مسابقات و همچنین گیت گذاری استادیوم امام رضا، به هیات فوتبال واگذار شده است. این در حالی است که غیبت مسئولان تربیت بدنی آستان قدس ابهاماتی را در این مورد رقم زده است.


با سپردن اختیارات به هیات فوتبال، مسئولان شهرخودرو امور اجرایی مسابقات را به هیات فوتبال استان خراسان رضوی محول کرده اند تا با تمرکز بیشتر به سایر امور تیم بپردازند. بدین ترتیب در روزهای آینده باید شاهد تفاهم این هیات با تربیت بدنی آستان قدس جهت رفع کمبودها و ایرادات باقیمانده در ورزشگاه امام رضا باشیم تا به فاصله کمتر از دو هفته ای تا اولین دیدار خانگی شهرخودرو، استادیوم امام رضا مجوز میزبانی را از فدراسیون فوتبال بدست آورد.

دیدگاه‌ها