کد خبر : 1630768 | 27 مرداد 1398 ساعت 09:15 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: جورجینیو بازیکن بسیار باکیفیتی است

فرانک لمپارد سرمربی چلسی در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل لسترسیتی از جورجینیو ستاره ایتالیایی تیمش تمجید کرده و او را متعهد به چلسی می‌داند.

لمپارد: جورجینیو بازیکن بسیار باکیفیتی است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه گروهی از هواداران چلسی اخیرا از جورجینیو ستاره ایتالیایی این تیم که سال گذشته توسط مائوریسیو ساری به چلسی منتقل شد انتقاد کرده و معتقد هستند او به اندازه کافی به پیراهن چلسی تعهد ندارد، فرانک لمپارد سرمربی جدید آبی‌های لندن از جورجینیو ستایش کرده و می‌گوید اطمینان دارد کیفیت بالای این ستاره ایتالیایی امسال به نفع این تیم خواهد بود.

 

1426275

 

جورجینیو سال گذشته در اسمتفورد بریج بارها از سوی هواداران چلسی هو شد و بسیاری از هواداران این تیم معتقد بودند او سوگلی ساری بوده و تنها به دلیل حضور سرمربی محبوبش حاضر شده پیراهن چلسی را به تن کند.

 

با اینکه با روی کار آمدن لمپارد بسیاری گمان می‌کردند او از مدیران چلسی، فروش جورجینیو را خواهد خواست ولی این اتفاق نیفتاد و حالا لمپارد می‌گوید جورجینیو برای چلسی بازیکن بسیار مفیدی خواهد بود.

 

لمپارد در این باره گفت:" به نظر من جورجینیو در اولین بازی فصل ما عالی کار کرد. او دائم با بازیکنان چلسی صحبت می‌کرد و سعی می‌کرد آنها را به حرکت رو به جلو تشویق کند و در عین حال بازی باکیفیتی به نمایش می‌گذاشت".

 

1368687

سرمربی چلسی در ادامه اضافه کرد:" جورجینیو بازیکن فوق‌العاده‌ای است. من این را در اولین روز شرکت در تمرین چلسی در دوبلین به چشم خودم دیدم. در مورد روحیه او هم باید بگویم جورجینیو به تیم انگیزه می‌دهد و تیم را به سمت دروازه حریف فرا می‌خواند و باید بگویم از اینکه او در حال حاضر در خط میانی تیمم بازی می‌کند احساس خوش‌شانسی می‌کنم".

 

لمپارد در ادامه گفت:" ما البته در خط میانی بازیکنان زیادی داریم که باعث شده در این خط برای چلسی ترافیک بازیکن پیش بیاید. ما کانته، جورجینیو، کوواچیچ، راس بارکلی، میسون مانت را داریم و روبن لوفتوس چیک هم به زودی به ترکیب تیم برخواهد گشت. ولی جورجینیو تا همینجا خودش را به من ثابت کرده و نشان داده بازیکن بسیار باکیفیتی است".

 

دیدگاه‌ها