کد خبر : 1630770 | 27 مرداد 1398 ساعت 09:37 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت نکردم تا آرامش تیم به هم نریزد

مجیدی: اجازه بدهید استقلال نفس بکشد!

سرمربی تیم امید و سابق استقلال هم با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود نسبت به رویدادهای استقلال موضع گرفت.

مجیدی: اجازه بدهید استقلال نفس بکشد!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط استقلال به شکل غیر منتظره ای این روزها تغییر کرده و وضعیت به شکلی پیچیده شده که حتی شایعاتی درباره جدایی استراماچونی از جمع آبی ها شنیده می شود.


شروع همین روند و تغییرات در استقلال باعث شد تا فرهاد مجیدی چهره محبوب آبی ها که درگیر یک ماموریت مهم یعنی آماده سازی تیم المپیک است، با انتشار پیامی با طعنه مجدد به خطیر، موضع گیری کند.


مجیدی نوشت:


" هواداران استقلال از من می خواهند که درباره وضعیت این روزهای باشگاه استقلال حرفی بزنم یا کاری کنم. راستش من در حال حاضر مسئولیت دیگری دارم و به خودم اجازه نمی دهم در امور این باشگاه دخالت کنم. من چند ماه قبل از حق ملسمم برای یک شکایت شخصی گذشتم تا آرامش استقلال خراب نشود. به آقایان هم دوستانه توصیه می کنم که اجازه بدهند باشگاه استقلال نفس بکشد."


مجیدی حالا هر چند مسئولیت دیگری دارد اما ترجیح داده با یک "توصیه دوستانه" به رویدادهای تیم ورود کند و البته دست خود را برای دیگر  اقدامات باز گذاشته است.


مطمئنا جلسه امروز فتحی و استراماچونی در آینده استقلال بسیارتاثیر گذار است و پیام مجیدی یک شب قبل از آن می تواند اهمیت دو چندانی داشته باشد که بعد از جلسه بهتر می توان درباره آن نظر داد.

 

1427320

دیدگاه‌ها