کد خبر : 1630771 | 27 مرداد 1398 ساعت 09:29 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی قایقرانی آبهای آرام ایران راهی مجارستان شد

تیم ملی قایقرانی آبهای آرام ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک و پارالمپیک راهی مجارستان شد.

تیم ملی قایقرانی آبهای آرام ایران راهی مجارستان شد

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی جهان و انتخابی رقابت های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ شنبه شب تهران را به مقصد سگد مجارستان ترک کرد. این تیم با ترکیب پاروزنان کایاک و کانو کانادایی زنان و مردان و سه پارو زن معلول برای حضور در بخش پاراکانو و کسب سهمیه پارالمپیک توکیو راهی این رویداد شده اند. 

 

ترکیب نهایی تیم کانوکانادایی را عادل مجللی و محمدنبی رضایی تشکیل می دهند. عادل مجللی دارنده مدال برنز جهان است که برای دفاع از عنوان‌ خود راهی مجارستان شده و در مسافت ۲۰۰ متر به آب می زند.  محمدنبی رضایی نیز قرار است در مسافت ۱۰۰۰ متر مسابقه بدهد. در این مسابقات ایمان پورعزیز نیز به عنوان مربی در مجارستان هدایت ملی پوشان کانو را برعهده خواهد داشت. 

 

احمدرضا طالبیان، امین بوداغی، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و امید احمدی نفرات تیم کایاک هستند و مربیگری تیم نیز بر عهده حسین ملکی است. قایقران های ایران قرار است در کایاک چهار نفره ۵۰۰ متر، کایاک تک نفره ۵ کیلومتر، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر به آب بزنند و مسابقه بدهند.

 

مهسا مجللی مربی تیم ملی آبهای آرام بانوان نیز آرزو حکیمی، هدیه کاظمی و الناز شفیعیان را برای مسابقات جهانی مجارستان انتخاب کرده است. هدیه کاظمی و آرزو حکیمی برای کایاک دو نفره ۵۰۰ متر و الناز شفیعیان برای کایاک تک نفره ۲۰۰ و ۵۰۰ متر به رقابت با حریفان خود می پردازند.

 

نادر عیوضی، اسلام جاهدی و شهلا بهروزی راد ترکیب تیم ملی پاراکانو را تشکیل می دهند و مسعود مهدوی نیا مربی تیم است.  نادر عیوضی در ماده KL۳ مردان، شهلا بهروزی راد در ماده KL۳ بانوان و اسلام جاهدی در مواد KL۲ و VL۲ مردان شرکت خواهند کرد. 

 

رقابت های جهانی آبهای آرام و کسب سهمیه المپیک توکیو از ۳۰ مرداد تا ۳ شهریور به میزبانی شهر سگد در کشور مجارستان برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها