کد خبر : 1630787 | 27 مرداد 1398 ساعت 10:40 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرون رمزی: پوشیدن پیراهن یووه افتخار است

آرون رمزی، ستاره سابق آرسنال می‌گوید حضور در ترکیب تیم جدیدش یوونتوس در بازی دوستانه دیروز مقابل تریستینا برای او افتخارآمیز بوده است.

آرون رمزی: پوشیدن پیراهن یووه افتخار است

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزی ستاره سابق آرسنال که دیروز در بازی دوستانه یوونتوس و تریستینا برای اولین بار با پیراهن بانوی پیر تورین به میدان رفت می‌گوید بازی با پیراهن یوونتوس برایش افتخارآمیز بوده است.

 

1427348

 

رمزی که در پایان فصل گذشته به عنوان بازیکن آزاد آرسنال را ترک کرد و به یوونتوس پیوست دیروز در جریان بازی دوستانه یووه مقابل تریستینا که با پیروزی 1-0 بیانکونری به پایان رسید به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شد و اولین بازی خود برای تیم جدیدش را انجام داد.

 

ستاره ولزی یووه در پایان بازی گفت:" حس خوبی دارم. من دوران ریکاوری خوبی را پشت سر گذاشتم و حالا امیدوارم بتوانم سالم و آماده بمانم و تا جایی که می‌توانم به یوونتوس کمک کنم. من از اینکه قرار است جزئی از فوتبال ایتالیا باشم و لیگ ایتالیا را تجربه کنم فوق‌العاده هیجان زده‌ام".

 

آرون رمزی در ادامه گفت:" بی‌صبرانه منتظرم تا در اولین بازی رسمی برای یوونتوس به میدان بروم. پوشیدن پیراهن مشهور یوونتوس برای من لحظه پرافتخاری بود و خوشحالم که امشب چند دقیقه فرصت پیدا کردم تا با این پیراهن بازی کنم. می‌دانم مدتی است از میادین دور بوده‌ام و به جز چند دقیقه بازی امشب مدتها است بازی نکرده‌ام ولی از نظر فیزیکی احساس می‌کنم آماده هستم و حداکثر بعد از چند بازی به اوج آمادگی می‌رسم".

 

دیدگاه‌ها