کد خبر : 1630791 | 27 مرداد 1398 ساعت 10:58 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

استارت قدرتمند میزبان برای شکستن طلسم همیشگی

زور دختران والیبال ایران به کره نرسید

دختران والیبالیست ایران در گام نخست خود در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل میزبان شکست خوردند.

زور دختران والیبال ایران به کره نرسید

به گزارش "ورزش سه"، در گام نخست از رقابت های قهرمانی والیبال بانوان آسیا تیم ملی ایران در یک نبرد سخت و دشوار به مصاف میزبان رفت. کره جنوبی که در سئول میزبان بیستمین دوره این رقابت ها است، برای رسیدن به رویای دیرینه خود یعنی قهرمانی وارد مسابقات شده؛ تیمی که ۷ دوره نایب قهرمانی را تجربه کرده، اما در حسرت قهرمانی است.


در حالی که سالن مسابقه پر از تماشاگر کره ای بود و آن ها یکصدا تیمشان را تشویق می کردند،‌ مشخص بود که دختران والیبالیست ایران کار سختی پیش رو خواهند داشت.


ست اول تا دقایقی برابر پیش رفت، اما در ادامه میزبان از ایران پیشی گرفت و در نهایت توانست ۲۵ بر ۱۷ به برتری برسد.


ست دوم شرایط متفاوت بود و ایران تحت تاثیر بازی خوب کره قرار گرفت. اختلاف بیشتر و بیشتر شد تا اینکه کره میزبان توانست ۲۵ بر ۹ مقابل دختران والیبالیست ایرانی به برتری دست یابد و در آستانه پیروزی در اولین مسابقه قرار بگیرد.


ست سوم نیز مطابق انتظار به سود کره و این بار با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به پایان رسید تا میزبان در گام نخست ۳ بر صفر برنده شود و یک گام به سوی قهرمانی بردارد.


تیم ملی والیبال بانوان ایران هم که مثل همیشه در رویای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر آسیا است و در این دوره برای طلسم شکنی به سئول سفر کرده،‌ با هدایت جواد مهرگان باید روز دوشنبه در دومین بازی خود به مصاف هنگ کنگ برود. ایران در صورت برتری در این مسابقه می تواند جواز حضور در جمع ۸ تیم برتر آسیا را کسب کند و از حال و هوای شکست سنگین برابر کره هم بیرون بیاید.

دیدگاه‌ها