کد خبر : 1630867 | 27 مرداد 1398 ساعت 15:14 | 881 بازدید | 0 دیدگاه

گلایه از فقدان زیرساخت ها

برگزاری مجمع عمومی فدراسیون گلف

مجمع سالیانه فدراسیون گلف در سالن فارسی اکادمی ملی المپیک برگزار گردید و درباره مشکلات این ورزش صحبت شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون گلف در سالن آکادمی ملی المپیک امروز صبح (یکشنبه) به ریاست دکتر احمدی معاون فرهنگی و همگانی وزیر ورزش جوانان و حمید عزیزی رئیس فدراسیون گلف انجام شد.


عزیزی از کمبود زمین استاندارد گلف انتقاد کرد و گفت: متاسفانه زمین گلف مناسب برای باشگاه ها نداریم. برای آموزش و همگانی کردن این ورزش نیاز به زمین مناسب داریم. این زیرساخت کم و نداشتن امکانات فدراسیون گلف را با مشکل روبه رو کرده است.

 

او افزود: اگر مطالبه‌گری و فشار مجامع استان‌ها از فدراسیون زیاد شود فدراسیون گلف خود را همگام آنها خواهد کرد و برنامه‌های بهتری برای پیشرفت گلف انجام خواهد داد در غیر این صورت فدراسیون به برنامه‌های خود بسنده می‌کند و پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

 

 

عزیزی گفت: از هیأت ها خواستیم  که گردش مالی خود را به فدراسیون ارائه دهند و درصورت نیاز فدراسیون به هیأت هایی که بیشتر کار می کنند کمک شود.همچنین تمامی اموال هیأت ها  به صورت لیستی به فدراسیون گلف داده خواهد شد.

 

عزیزی با انتقاد از بودجه کم فدراسیون  گفت: با قطعیت می گویم هیچ فدراسیونی کمتر از ما پرسنل ندارد و چون کارمندان گلف کارهای زیادی در فدراسیون انجام می دهند و شبانه روز به گلف خدمت می کنند باید حقوق خوبی به آنها دهیم. همچنین  دستمز کارمندان گلف را افزایش نداده و علارغم اینکه در فدراسیون گلف کار فراوانی  وجود دارد تعداد کارمندان را کاهش داده‌ایم.

 

رئیس فدراسیون گلف افزود: در فدراسیون جدید اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور کرده ایم و حجم زیادی از مسابقات را برگزار کردیم همچنین  سعی کردیم در فدراسیون  جوانگرایی کنیم.

 

او درباره مالیات فدراسیون گلف اظهار کرد: معتقدم تنها فدراسیونی که امکان اظهارنامه معافیت مالیاتی را اخذ کرده، فدراسیون گلف است و بعید می‌دانم فدراسیون دیگری از این امکان برخوردار باشد.

 

نماینده استان چهار محال وبختیاری از نبود داورزنی در مجمع گلف انتقاد کرد و گفت : کاش آقای داورزنی خودش اینجا بود. آقای احمدی شما بیشتر کار فرهنگی در ورزش  انجام می دهید ولی خیلی خوب می شد که خود آقای داورزنی هم به این مجمع می آمد!

 

 

احمدی  در پایان گفت: تاکید وزارت ورزش این بوده است که تفاهمی  وضع شود که شرایط و برنامه فدراسیون در آن مشخص گردد و میزان حمایت در آن تفاهم نامه بیاید تا بر اساس همان تفاهم نامه کمک به هیات‌ها و فدراسیون شود. اگر هیاتی وجود دارد که تفاهم نامه‌ای ندارد به فدراسیون گزارش دهد که پیگیری ها انجام شود این امر به دلیل شفاف سازی روابط بین هیأت ها و اداره کل ورزش است.

 

همچنین احمدی افزود: رشته گلف در دنیا از نظر سرمایه گذاری شرایط ویژه ای دارد و بخش خصوصی می‌تواند کمک شایانی به این ورزش کند. برای سرمایه‌گذاری عظیم در گلف بخش دولتی با این شرایط بودجه‌ای کشور همخوانی ندارد و باید زمینه ی ورود بخش خصوصی را به این ورزش هموارتر کنیم همچنین باید کار مطالعاتی جدی انجام شود.

 

او افزود: ما بدون پشتوانه همگانی  نمی‌توانیم در بخش قهرمانی، تضمینی کار کنیم و ملزم هستیم که پشوانه ی همگانی قوی داشته باشیم و این امر نیاز به یک برنامه ی بلند مدت در ورزش گلف دارد.

 

 

او بابیان اینکه نبود زمین استاندارد ضعف بزرگی در ورزش گلف است، گفت : فدراسیون باید تمام تلاش های خود را انجام دهد و فدراسیون ورزش  هم کمک خواهد کرد و برای فدراسیون ورزش قابل قبول نیست که فدراسیون گلف یک زمین استاندارد ندارد.

 

احمدی در خصوص گلف در حوزه ی بانوان گفت: اطلاعات زیادی در بخش بانوان ندارم ولی امیدوارم که ورزش گلف در حوزه ی بانوان پررنگ تر دنبال شود.

 

دیدگاه‌ها